944 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hjælp til knude. Hjælp til knude.
Kan man på nogen måder mærke forskel på en godartet og ondartet knude på en hund?
Grunden til spørger er at jeg idag har fundet en rimelig stor knude i underhuden bag forbenet på min hund og derfor selvfølgelig spekulerer som en gal på hvad det er.. :o((
Han skal til dr dyr imorgen.
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Biancas var harmløs, det er hendes datter der lige har afleveret en hjørnetand, som har dannet den lille forhøjning.
Baloos var jeg mere nervøs for. Dr. Dyr klemte på den på halen, og vupti, så kom der materie ud i en kæmpe klump, så det stammer nok fra den skade Baloo fik i oktober. Den på ryggen klemte han også på, så materien forsvandt ind under pelsen og huden. Det er sikkert fra den samme skade. Han fik antibiotika en uges tid, og han er som fin og ny igen.
Men "better safe than sorry" er mit motto, og heldigvis forstår min dyrlæge godt at jeg agere på det. Det skulle jo nødigt være noget alvorligt.
Håber dr. Dyr finder noget harmløst i morgen.
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
Jeg håber ikke det er noget alvorligt,men er godt nok nervøs også fordi han ikke er helt ung, han er 6år.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 80 Svar: 898
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
Nok fordi min mors schæfer næsten lige har fået fjernet en ondartet knude der mindede om min basses. Den sad også i underhuden og kunne skubbes med.
Kan man få lavet biopsi med det samme eller skal hunden være helbedøvet for at gøre dette?
Hjælp til knude.