{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Knude i nakken, hjælp {{forumTopicSubject}}

Vi har fundet en knude i Muffes nakke.
Den er på str. med en 2 krone ca.
Muffe har før fået fjernet talknuder (fedtknuder) på benene, og han skal snart have fjernet en ved øjet (hvis den genere ham) Nu har vi så opdaget en i nakken, men denne her sidder under uden, imens de andre plejer at side over huden, og er tydelige.
og den her er hår og rund.
Hvad kan dette være.
vi vil holde øje med den, da vi vil se om den vokser. og vi vil ringe torsdag ca. til dyrlægen.
Men hvad tror i dette kan være?
Nogle der har oplevet noget lign?


<b>På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knude i nakken, hjælp
  • #1   6. apr 2010 Kan du ``rykke`` med den?
    Altså mener, om den nærmest sidder HELT fast, eller er den mere ``løs``?


  • #2   6. apr 2010 er du sikker på det ikke er ardannelse omkring chippen, det har vores fimze nemlig:-)

  • #3   6. apr 2010 Min Freia himmelhund fik rigtig mange fedt/talg knuder igennem livet , nogle fik hun fjernet , hvis de generede hende , andre fik lov til at passe sig selv med obs. fra mig.

    Dyrlægen sagde dengang , at det vigtigste ,var om jeg kunne løfte dem fra underhuden , sålænge jeg kunne det var det ok.

    Jeg tror at Freia havde omkring 15-20 stykker i flere størrelser da hun døde , alle var godartet.

    Nogle hunde danner disse talgknuder mere end andre hunde.

    Prøv at kig på Freias profil , første række , 3.billede , der er en af knuderne meget tydelig , det var også den største hun havde.
    Da hun fik den som 8- årig blev der taget en biopsi som viste fedt , så derfor fik den lov til at blive siddende pga. hendes alder.

    Selvfølgelig skal din hunds knude tjekkes af dr.dyr , men jeg tror ikke du behøver være nervøs.


  • #4   6. apr 2010 Den er ikke blevet vaccineret for nyligt??? - det kan give en knude i en lille måneds tid...

  • #5   6. apr 2010 Hej
    hvor er det dejligt jeg lige får så mange svar osv.
    Vil lige tjekke om man kan "løfte" den.
    Man kan nærmest tage om den og den kan "rykkes"
    Nej, han er ikke blevet vaccineret fornyligt.
    det blev han sidste år.
    men sådan en chip, vandrer den ikke?
    Jeg har lagt mærke til at han har kløet sig meget i den side, hvor den er. kan dt betyde noget omkring den?


Kommentér på:
Knude i nakken, hjælp

Annonce