{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Sisse B
Sisse B
Tilmeldt:
5. dec 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19

Knude i nakken {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg ved godt der ikke er nogle herinde der kan give et svar på min bekymring, og jeg ringer til dyrlægen first thing i morgen!
Men vil bare høre om nogle andre har oplevet noget i samme dur og evt. vil dele deres historier.

I går mærkede jeg en stor knude i Mollies nakke. Den er kommet “ud af det blå” og allerede i dag synes jeg den virker større. Hun virker ikke plaget og lader sig ikke mærke når jeg rør den.

For et par uger siden havde hun en kraftig tarm-infektion med blodig aff. Ved ikke om det har en sammenhæng.

Jeg synes ikke google giver mig vished ift. at bekræfte at det er en fedtknude eller udelukke kræft.

Nå, men havde bare lige brug for at skrive det, tror jeg.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knude i nakken
  • #1   14. okt 2018 Har hun fået antibiotika på sprøjte? Eller lagt vand under huden i forbindelse med hun var syg?

  • Sisse B
    Sisse B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #2   15. okt 2018 Ikke hvad jeg ved af? Hun fik antibiotika på pille og mælkesyrebakterier. Da hun var indlagt fik hun selvfølgelig væske... Lagt vand under huden?? Ved jeg ikke engang hvad betyder...

  • #4   16. okt 2018 At få lagt vand under huden betyder, at man i stedet for, eller som tilskud til, væskebehandling, direkte ind i blodåren via drop, sprøjter væske (saltvand) ind under huden, ofte i nakken, hvor væsken så langsomt absorberes ind i resten af kroppen.
    Dog har jeg ikke oplevet, at væske givet subkutant (under huden), er noget der bruges så ofte, til hunde ... Jeg har set det oftere til katte, som kan have sværere ved at deltage i væskebehandling i drop, da det kræver, de kan forholde sig i ro.


  • Sisse B
    Sisse B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 19
    #5   16. okt 2018 Okay - tak! Jeg ved hun fik noget krampe-dæmpende mod sine mavesmerter... I nakken... Vi har en tid i dag smiley

Kommentér på:
Knude i nakken

Annonce