{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Observation af hundenes adfærd. {{forumTopicSubject}}

Jeg har udforsket lidt i Chiko & Bellas adfærd, og hvad de har tilfældes og omvendt. Synes lige jeg ville dele det med jer smiley I må meget gerne sætte nogle betegnelser på som. f.eks. Respektløs, uopdragen, underdanig osv. osv.

OBS: Chiko ser jeg hver dag, mens Bella ikke så tit da hun bor ved min mor smiley

Jeg holder en godbid i munden, og sætter sig tæt på hunden.

Chiko: Chiko bakker faktisk lidt for mig, ikke engang en snusen. Han sidder bare og kigger, og kravler jeg hen til ham, holder han afstand.

Bella: Bella prøver konstant at hugge den fra mig.

Tager tøj på og vil gå ud.

Chiko:
Sætter sig enten konsekvent foran dagen og vil ikke flytte sig. Eller også lusker han op ovenpå med et ret øv-mine.

Bella: Går rundt om en & piver som et "i må ikke glemme mig"

Tager tyggeben fra den/ stikker hånden i madskål

Chiko: Chiko holder op med at spise og venter på jeg flytter min hånd. Slipper også tyggeben ofte. Holder sjældent fast medmindre det er en rigtig god en.

Bella: Spiser videre fra madskål. Nægter at slippe tyggeben, ingen aggresiv adfærd.

Generelt er Bella mere fremme i skoende, men tiltider kan det også blive irriterende, da jeg sjældent er hjemme ved min mor har jeg ikke megen indflydelse i hendes opdragelse. Bella kan godt lide at kravle rundt på mig, hvor Chiko helt vil undgå at kravle eller stå på mig, dog kan han godt lide at ligge med hovedet i mit skød.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Observation af hundenes adfærd.
  • #1   12. jan 2010 Uden at have set hverken dig eller hundene, men bare har læst din beretning vil jeg sige at Bella er mest tryg ved dig.

JEG ville ikke kunne sætte mig foran mine hunde med en godbid i munden uden at have i alle tilfælde TO hunde hængende på mig. 3, hvis Blackie overhovedet opdager, hvad jeg har gang i.

De tager ingen notits af mig, hvis jeg begynder at rode i deres mad...... Tager jeg kødben fra dem, slipper de alle 3, men modvilligt. Men det er jo logisk nok.

• #2   12. jan 2010 Jeg har gjordt det med godbiden med hundende hver for sig smiley de bor jo ikke sammen.

• #3   12. jan 2010 Jamen sammen eller hver for sig er underordnet set fra min side. Mine hunde ville stadig sidde helt op i hovedet på mig........*G* Bare for at få den godbid..

• #4   12. jan 2010 Hehe smiley Ja, hvad gør man ikke for en godbid.

• #5   12. jan 2010 Mette-- Det samme tror jeg ville ske herhjemme men den store. Balto hopper helt op i knolden på mig, Meegò sidder lige og kigger for at se hvad jeg laver, snuser til min næse for derefter at tage godbidden megt pænt.

• #6   12. jan 2010 Danni:

Det sjove er, at Chiko elsker at lege trækkeleg, og bøvle med mig, men jeg vinder altid, hehe Jeg tror også mest Chiko ser mig som en alfa, som nogen gange skal testes.

Bella ser mig nok mere som en der er med i flokken. Har kendt hende siden hun blev født og har haft med hende og gøre hele hendes liv.

Kommentér på:
Observation af hundenes adfærd.

Annonce