{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Verdens stille og rolige hund. {{forumTopicSubject}}

Har siddet og kigget Babett's dagbog igennem,
Her kan jeg så konstatere, at Babett er (verdens mest stille og rolige hund).

Babett kom hjem marts 2004, her gik hund på opdagelse, og faldt hurtigt til.

Babett har ikke ødlagt eller gnavet i noget, hun fik en gammel sok, som hun kunne hygge sig med.

Dyrlægeregninger har der helle ikke været den stor udgift, kommer til dyrlæge mindst 1 gang om året, det vaccinationer mv.

Den største udgift er kørsel og konkurrence samt træningsgebyr.

Hjemme ligge Babett sig et eller andet sted, og sådan forgår det bare hver dag, ikke noget med at fise rundt og lave haløj.

Når vi er på træningsbanen, så er Babett utrolit aktiv, her skal der bare ske en masse, og det nyder hun i fulde drag,

Babett kan både være alene hjemme og i haven uden problemer, ikke noget med at gø fordi der går nogen ude på vejen, eller at naboen er i haven. det er bare dejligt.

Babett accepter at skrældemanden og posten kan komme og gå. hun kikker bare på dem, også selv om der ikke er hegn imellem dem.

Babett er i ballance med sig selv, og det kan man tydeligt se og mærke på hende.

Babett er vellidt med alle naboerne, der er ingen der se skævt til hende. så der er bare dejligt.

Nu har det været sådan i de 6 år, som jeg har haft Babett, Men hvordan bliver det med den næste hund der kommer..

Ja, tiden går utrolit hurtigt, og det er både på godt og ondt, men desværre kan man ikke stoppe tiden, bare tænke tilbage på alle de god tider og oplevelser man har haft med sin hund.

Hvordan har du haft det med din hund? når man tænker tilbage..





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens stille og rolige hund.
  • #1   16. jan 2010 Din hund lyder rigtig dejlig :o) en rigtig drømmehund..
    jeg har en der er også er dejlig.. hun har aldrig ødelagt noget, tisset indenfor, kan sagtens være alene osv. Hun forguder mig, og omvendt.. hun er det bedste det er sket for mig smiley Hun vil gå gennem ild og vand for mig og mine børn.. og det skal siges at jeg først fik hende som 7 mdr. gl.. hun var en problemhund!! ( leder stadig efter problemet smiley Hun bliver svær at ersatte når den dag kommer...


  • #3   16. jan 2010 Min hund har været himmel og helvede..

    Han har altid haft krudt i måsen - en af grundene til, at vi købte ham. Han blev renlig da han var et halvt år.
    Han var en pestilens af en hvalp indtil han blev et år gammel
    Han er fejlbefængt - har gigant overbid og er kryptorchid.
    Han har en snert af allergi - og så har vi spenderet rigtig mange tusinde kroner på en fuldstændig usandsynlig knæskade.

    Til gengæld passer han og min mand sammen som fod i hose på træningspladsen, og har gjort det fra dag 1.
    Han er frisk, glad, aktiv, kælen, en menneskeelsker, kommunikerer meget tydeligt, og har en hel bunke charme.
    De ting, vi har prioriteret han skulle lære, har han lært uden den store indsats fra vores side.
    Han har masser af personlighed, er en fri og ubekymret hund, der elsker at lege og elsker at være sammen med sine mennesker.

    Han er fuldstændig forskellig fra vores forrige hund, som var ligeså dejlig, men meget anderledes.
    Dog har de haft det til fælles, at de har været initiativrige og aktive - sjove og humoristiske set fra et menneskeligt synspunkt.
    Knald på og gang i gaden - hunde, der bringer smil på læben.


Kommentér på:
Verdens stille og rolige hund.

Annonce