{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

jeg er verdens dårligste mor ='( {{forumTopicSubject}}

ja i dag da jeg stod og lavede mad sammen med min kæreste, blev der pludeselig så stille i huset og vi går ud af køkkenet for at se hvad søn og hund lavede MEN DE VAR VÆK min søn havde fået åbnet døren ud til og var gået ned af vores trapper og løbet ned af gaden diesel var fulgt efter og havde fat i ærmet af ham og selvom der gik en hund på den anden side blev han ved theis jeg fik fat på min søn som ikke var nået så langt og så satte diesel sig og ventede på kæresten kom og tog ham. og tårene stod ud af hovedet på mig for jeg blev så bange og jeg føler bare jeg er verdens dårligste mor han er jo ikke engang 2 endnu så nu er døren låst ='(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er verdens dårligste mor ='(
  • #1   23. maj 2008 det er du da ikke en dårlig mor for smiley
    uheld sker selv for den bedste..
    vær istedet glad for at du opdagede det hurtigt og fik din søn og hund hjem igen i god behold smiley


  • #2   23. maj 2008 Du er da ikke verdens dårligste mor.... Du fik en lærestreg, og er blevet en erfaring rigere, heldigvis uden at der skete noget.*SS*
    .... Verdens dårligste mor havde været ligeglad og ikke lært af det....

    Godt gået af Diesel. Han fortjener vist et stort kødben...((=:


  • #3   23. maj 2008 Enig med de andre :o)

  • #4   23. maj 2008 lise juul
    han har fået kødben kuns og kæl og en masse andet ros
    men for filan jeg har det dårligt over jeg ikke hørte døren gå op


  • #5   23. maj 2008 det er hvad der sker selv for de beste så er jeg også verdens dårligste mor min lille mathias har også været løbert hjkemme fra men blev fundet af en ælder mand der så ham ude ved vejen og tænkte han var for lille til og være det men jeg løb som pisket alle ander steder og lete i hele kvateret

  • #6   23. maj 2008 Du er bestemt ikke en dårlig mor, sådan noget kan ske for enhver... Godt du har sådan en sød hund der følger med på eventyr og passer på imens. Det kommer i til at grine af mange gange når han bliver ældre

  • #8   23. maj 2008 michelle N
    jeg er glad for jeg ikke er den eneste det sker for =)

    heidi
    ja det håber jeg også vi gør


  • #9   23. maj 2008 Det er man da bestemt ikke en dårlig mor af. Det er de ting der kan ske og man har altså ikke øjne i nakken, selv om det ville være rart en gang imellem.
    Og så stor ros til Diesel, at han så pænt følger med og passer på sønnike - flot gået. Han fortjener en ekstra guffer eller 10, måske et godt ben.


  • #11   23. maj 2008 ja jeg tilbeder diesel for det her og er så stolt af ham

    uha jeg er bliver nu mere og mere glad for at høre jeg ikke er den eneste der har prøvet det


  • #12   23. maj 2008 det kan jo ske for selv den bedste, men du har jo en super god hund, der havde styr på tingene:-)
    Man lærer jo af sine fejl......og der skete jo ikke noget, så det behøver du ikke at bebrejde dig selv for.

    Kender en, der på daværende tidspunkt boede på en stor gård, drengen var vel omkring 10 mdr, han var smuttet ud af døren kravlet over gårdspladsen(det skal lige siges at på det tidspunkt var der dejlig mudder osv i gården), for at komme hen og fodre køer.....der kunne jo også have kommet store traktorer osv, men igen,der skete ikke noget, og hun fik røde ører, vasketøj og en lærestreg:-)


  • #13   23. maj 2008 ditte, alle forældre kommer ud for noget hvor de får dårlig samvittighed, men som en anden skrev, man lærer også noget af det.

    du er ikke en dårlig mor, men kors hvor kan man bebrejde sig selv i lang tid, at ting bare sker:-)


  • #14   23. maj 2008 lykke ja ja hehe vasketøj var da også en lærestreg

    karin ja for den da jeg er ked af jeg kunne lade det ske
    men jeg er stolt af min lille diesel


  • #15   23. maj 2008 og tak til jer alle for at mundre mig lidt op igen

  • #17   23. maj 2008 da min ældste datter (nu 26) var 3 år, var hun kravlet op på køkkenbordet og havde tage en hel ny flaske bricanyl hostesaft, som hun fik for bronkitis. den stod oppe på vores overskabe. Da jeg kom ud fra badeværelset i det samme gemte hun den på ryggen, og hun ville ikke vise mig, hvad hun havde taget. Hun havde tømt hele flasken fordi hun synes det smagte godt, 200 ml. og hun skulle have 5 ml 3 gange i døgnet:-( fuck jeg var bange da jeg ringede til vagtlægen, hun blev indlagt med udrykning og hele baduljen, og fik brækmiddel på vej der ned, men det var allerede gået i systemet, så vi var indlagt til ops. i et døgn, hendes puls galoperede afsted, og fik målt den og blodtryk hver halve time.

    du kan tro at jeg fik fat i et aflåseligt medicinskab da vi kom hjem.



  • #18   23. maj 2008 karin ja puha det vil jeg da også have så undgår jeg da det når han bliver lidt ældre



  • #19   23. maj 2008 Jeg har engang tyret min datter en knytnæve i hovedet... Jeg ville hugge hendes far en lammer, så flytter han sig, og der sidder Celina og tager pænt imod... spørg lige om jeg følte mig som den mest rådne mor i verden... jeg tudede mere end hun gjorde.

  • #20   23. maj 2008 heidi ja det kunne jeg forestille mig puha det har heller ikke været rart

  • #21   23. maj 2008 rikke tak
    jeg må nok indrømme at jeg ikke har opdraget diesel til det for troede aldrig det ville komme på talem men hvor er jeg glad for han er så klog


  • #22   23. maj 2008 SS alle mødre, tror jeg har oplevet den følelse af at være en dårig mor, selvom man gør hvad man kan for at det skal være det bedste for de små poder. Jeg har engang mistet min datter i Bilka - hun var 3 år og på et splitsekund pist væk.Jeg drønede hele Bilka rundt råbte og skreg og fik alle mulige til at hjælpe mig med at lede - jeg fandt hende i indkøbsvognen hvor hun var kravlet tilbage tiil, men puhhh hvor jeg havde det skidt..Du har ikke været nogen dårlig mor, slet ikke - de smås veje er uransagelige og til tider uforståelige gg

  • #23   23. maj 2008 Anna Z: den med bilka har jeg også prøvet, men det var nu min skyld. Min søn sad i sin autostol i barnevognen og hyggede sig mens jeg gik og kiggede om der var noget tøj han kunne bruge... Pludselig kigger jeg ned i vognen, og opdager at han er væk... Jeg har på et tidspunkt altså taget den forkerte vogn med mig, og ladet min søn stå tilbage i min vogn. Opdager det ret hurtigt, og render tilbage og der ligger den lille mand troligt og sover i vished om at mor passer på ham... ahem!!! Lammer til mig selv.

  • #24   23. maj 2008 anna ja ok men i bilka køre der ingen biler =)

  • #25   23. maj 2008 gg nej det er rigtigt Ditt og morten, men har også prøvet hun stak fra en føsdag i nattøj, der var en hulens masse børn og poden var vel 1½ år - de kan dælme sætte en en skræk i livet, ud af døren og wussjj skulle på opdagelse gg heldigvis kan man nu lave aftaler, men sikke nogle år med en lille strejferSS

Kommentér på:
jeg er verdens dårligste mor ='(

Annonce