4.753 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar

8. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.955
Cavalier king charles spaniel Cavalier king charles spaniel
Hej HG
Jeg har en veninde der meget gerne vil have hund... Hun har så lige informeret mig om at hun muligvis skal ud og kigge på cavalier hvalpe imorgen - her må jeg ærligt erkende at jeg ik ka råde hende noget særlig, da mit kendskab til racen er minimal
Så hvad kan I fortælle af både gode og mindre gode ting om denne race??? Er den velegnet til en førstegangshundeejer (yngre par, hvor hun læser ved siden af arbejdet)?? Og hvilke sygdomme skal man være opmærksomme på??
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 9
jan 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg har en cavalier på lidt over et år, han er en superskøn ven, han følger mig rundt i hele huset og er meget hengiven. cavalier kan ha dårligt hjerte derfor skal man sørge for at forældrene ér hjerte scannet
vh Lisbeth
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.990
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.921
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.955
Doggymom - jeg har godt hørt om det med den for lille hjerneskal (i bbc programmet om den engelsk kennelklub....).... Ka man tjekke for det??
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Forældredyrene skal være tjekket for Patella, hjertescannet og være fundet fri.
Godt råd er at købe den med DKK tavle da de er mere strenge med deres avlsrestrektioner på Cavalieren i forhold til andre klubber.
Men alt i alt en super dejlig, sjov og nem lille hund, den kan absolut anbefales :0)
Cavalier king charles spaniel