{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan? Tømme Anal Kirtler.
  • #1   19. jan 2010 Kører din hund på numsen??

Hvis den ikke gør, skal du slet ikke tænke på det, for så kan din hund godt selv tømme dem..

Man tager en finger på hver sin side af endetarms åbningen, løfter op i halen med den anden hånd. Man kan så mærke at der sidder to "kugler" bag ved endetarmen og dem trykker man på samtidig med at man "presser"det ud af mod åbningen. Det stinker og er mega klamt. Hvis ens hund ikke har problemer med det fra råder jeg at gøre det på hunden, for så er den sund og rask og kan selv tømme dem når den laver afføring.

• #2   19. jan 2010 Og pas på, det kan godt sprøjte.

• #3   19. jan 2010 Okay tak smiley
    Og ja, hun kære på måsen konstant.
    Men er det til at ha med at gøre selv når det er en chihuahua?
    Eller er det bedre at få dyrlægen til det?
    Hun skulle jo nødig komme til skade smiley

• #4   19. jan 2010 Jeg ville lade dyrlægen gøre det

• #5   19. jan 2010 Ja jeg ville også lade dyrlægen vise dig det.. Og se om det overhovedet ER analkirtlerne, der er problemet.

• #6   19. jan 2010 Havde os tænkt mig at lade dyrlægen gøre det første gang og vise mig det. Men hvis nu det var nemt og ikke skadeligt for hunden, havde jeg ikke noget imod at prøve det selv først smiley

Men tor nu næsten kun det kan være analkirtlerne eftersom symptomerne passer på de beskrivelser jeg har fundet.

Men ja, dyrlægen for lov at gøre det først smiley

• #7   19. jan 2010 Ja nemlig.
    Og når det så overnikøbet er en Chihuahua som er rigtig lille, så ved jeg slet ikke om jeg ville turde smiley

• Annemette L
    Annemette L Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   12. jul 2013 Jeg har selv en lille bitte tæve Chihuahua og hun har også det problem med sine anal kirtler, jeg tømmer dem altså selv og jeg gør det ca. En gang i måneden hvis ikke mere hvis hun er generet af det... Det er utrolig nemt at gøre... Jeg tager bare et stykke køkkenrulle og trykker på begge sider af hullet, man skal trykke lidt til og så kan man faktisk mærke og høre at det kommer ud... Skulle jeg besøge dyrlægen hver gang de skulle tømmes ville det blive ret omkosteligt for mig... Det er noget helt andet hvis der går betændelse i og det er hævet og gør ondt på hunden... Men det er altså en ret almindelig ting hos den race, så man kan ligeså godt komme igang og vænne sig til at gøre det selv... Med mindre man har r..... Fuld af penge til at få dyrlægen til det hver gang... Min hund er helt vandt til det nu og bagefter siger jeg hvor dygtig hun er og giver hende en godbid, så er hun rigtig stolt....

Kommentér på:
Hvordan? Tømme Anal Kirtler.

Annonce