{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

anal kirtlerne - IGEN {{forumTopicSubject}}

ja nu tror jeg sku den er gal med dustys anal kirtler IGEN smiley

sidst fik han hen over natten en kæmpe anansæksfistel (stort sår bag i)...

i nat/i morges har han slikket sig helt vildt bagi.. og blødt en lille smule fra aret fra den fistel, som ellers var blevet så pæn..

han ligner en der har lidt problemer med at skide.. og klør røven på gulvet bagefter han har skidt...

øv hvor er det synd for ham.. så skal han nok på antibiotika igen smiley

jeg har forsøgt at se om jeg kan tømme hans anal kirtler (dyrlægen viste mig hvordan).. men det kan jeg ikke smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anal kirtlerne - IGEN
  • #1   18. maj 2008 Jeg ville få dem opreret ud, hvis han har tilbagevendende problemer med dem.... Det er en relativ simpel operation... har selv været med til en.

• #2   18. maj 2008 det plejer ikke at være et problem..

han har haft det en gang før.. men det er ikke så længe siden... det var d. 2 maj han var ved dyrlægen med den fistel

• #3   18. maj 2008 okay... ja det er jo op til dig, hvornår du synes det bliver et problem, men du bestemt tage til dyrlægen med ham...

• #4   18. maj 2008 ja jeg skal til dyrlægen med ham.. helt sikkert..

det er den gamle der genere igen/endnu..

der er gået et lille hul i det gamle ar.. og de jeg trykkede lidt på det kom der en masse blod ud.. og en smule mørkbrun/mørkgul betændelse smiley

stakkels dusty

• #5   18. maj 2008 Jeg ville også få dem opereret ud, det er synd for hunden og smertefuldt.

• #6   18. maj 2008 de bliver også opereret ud hvis dyrlægen siger det er det bedste..

men jeg tror faktisk slet ikke det er dem..

tror "bare" det er den gamle fistel/byld, som genere..

for da vi var henne ved dyrlægen der d. 2, der ville han ikke til at skære og pille i det.. han troede antibiotika i 12 dage kunne klare det.

men jeg kunne i nogle dage efter klemme betændelse ud når jeg vaskede ham... og tror der har været noget tilbage, der så er skyld i problemet nu smiley

stakkels lille dusty..

men han er nu frisk nok og leger og spiser, heldigvis da

• #7   18. maj 2008 der blir osse til tider trygget ud her.. fy da føj,, hvor det dog stinker!! men det er jo osse en slags duft kirtler der skal henlede til andre hunde .. de har sat deres præg her i deres teritorium... jeg har hørt at råfodring godt ku ta en del a de anal kirtler.. så de på naturligvis kommer med ud i små doser... men jeg tror der er nogen hunde der døjer mere med det end andre...
    og så det måske en fin ide at få dem fjernet helt.. ss

• #8   18. maj 2008 Nåååeee, håber snart det går i orden. :O)

• #9   18. maj 2008 Åhh.. Hvor er det syndt for ham.. Victor gør også det der med at gnide numsen hen af vejen... Håber i for ordnet problemet:-)

• #10   18. maj 2008 Hej min hanhund har os problemer med at tømme hans analkirtler, så han for dem klemt ud ved dr. dyr hver 2. månede ca.. min dr. dyr fortæller mig at det kan gå galt hvis man operere dem væk da en hund ring muskel kan blive slap også har det kun en ende og det er aflivning, så tænkt hvis det går galt, derfor tømmer vi dem og får dem skyllet hver ½ år ca..

Kommentér på:
anal kirtlerne - IGEN

Annonce