{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anal kirtler
  • #1   19. jan 2010 puha så det ved at være tid til at aflevere maya ved dyrlægen

• #2   19. jan 2010 min desværre afdøde bulldog fik fjernet sine anal kirtler... det gik rigtig godt, og han var hurtigt ovenpå igen... det er dejligt for både hunden og ejeren, at slippe for ubehagelig lugt og konstant betændelse i/fra dem.... krydser fingre for din lille hund...

• #3   19. jan 2010 hvis du giver hende et råt kødben nogle gange vil hun få hård mave og så tømmes de der. smil

• #4   19. jan 2010 Mikala:

Hvordan fandt du ud af at der var noget galt? Var det bare kløe eller...?

• #5   19. jan 2010 hejsa og tak til jer, det er gået godt med maya hun er noget groggy og har skærm på, hendes anal kirtler var meget store så det var godt de kom ud, maya kunne ikke tømme dem selv og dyrlægen gjorde det tit men hun slikkede sig meget især om natten og kunne ikke finde ro var meget rastløs, pyha jeg glad for det er overstået nu, nu skal jeg bare holde øje med der ikke er noget der springer op og at hun får sine antibiotika piller , det kunne godt sive lidt fra sårene det var normalt sagde dr,dyr så nu håber jeg alt går godt de næste par dage indtil hun skal have fjernet sting.

Kommentér på:
anal kirtler

Annonce