{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.754 visninger | Oprettet:

Anal kirtler... {{forumTopicSubject}}

Hvor meget er det normalt for en vaps at tømme sine anal kirtler?

Indimellem har min lille vaps efterladt små mindre vellugtende "spor" når hun har siddet på mig og jeg har regnet med det har været lidt væske fra anal kirtlerne, men det har altid været minimale mængder og både i går og i dag har hun efterladt ret store mængder - I går rigtig fedt en stor plamage på min hvide silkeskjorte på vej til grillfest smiley

Er det noget man skal være obs på ?

På forhånd tak for hjælpen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anal kirtler...
  • #1   10. apr 2011 Det kunne være fordi det er meget fyldte og hun skal have hjælp til at tømme dem. Ellers kan det være fordi hun simpelthen ikke har fået styr på dem. Men jeg ville få dem tjekket ved dyrlægen, hvis jeg ikke selv kunne.

  • #2   10. apr 2011 Ja nu må de jo så sandelig være tømt at dømme efter hvordan min skjorte og dyne nu ser ud smiley

    Det var mere hvilken mængde det er normalt der kommer....


  • #3   10. apr 2011 Der skulle helst ikke komme noget med mindre hunden laver nummer 2 eller bliver angst også tømmer de det hele på en gang(nogle hunde tømmer dem når de er angste/pressede)

  • #4   10. apr 2011 min beagle kan tit gøre det når han ligger og sover ved mig... ad ad ad

  • #5   10. apr 2011 I går skete det da vi kørte bil og der kan hun måske være blevet forskrækket over en lastbil der kørte forbi os men i dag lå hun stille og roligt og hyggede sig i solen på min dyne og så var der en fin klat på størrelse med en femmer lige pludselig.

    Eftersom hun ikke virker utilpas har jeg ikke ringet til vagtdyrlæge men giver dem selvfølgelig lige et kald i morgen...


  • #6   10. apr 2011 hvordan ved man de trænger til at blive tømt?? jeg har nemlig lidt det samme problem med freya som caroline cecilia r beskriver... men det er kun små pletter freya laver..

  • #7   10. apr 2011 Det er sandsynligvis ikke noget der haster så meget at man behøver at ringe til vagt dyrlægen(med mindre der er gået slem betændelse i dem og det opstår over flere dage og ved at de ikke kan få dem tømt.
    Hvis hunden gentagne gange kører på numsen er det ofte fordi de irriterer, gør ondt og er fyldte. Hvis man ved hvor man skal mærke kan man også mærke dem og selv tømme dem men det er noget man skal have vist.


  • #8   10. apr 2011 Jeg har jo 3 mops og 2 af dem gør det konstant, når jeg sidder med dem eller de hopper op eller feks i sengen. De har ikke infektion i dem, men for dem er det bare naturligt at tømme dem på den måde og der kommer også meget ud. Der hvor man skal være bekymret er når man kan se de har ondt og kører rumpetten hen ad gulvet, det andet er bare noget man må tage med.

  • #10   11. apr 2011 Puha er glad for at min ikke tømmer dem i tide og utide, hun ligger så også i den anden grøft og skal have hjælp engang imellem.

Kommentér på:
Anal kirtler...

Annonce