{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Hvem behandler dyr på den her måde? {{forumTopicSubject}}

Jeg er mundlam og virkelig såret, når jeg læser dette i dagens avis: Hundehvalp snittet og smidt ud
Hvem er SÅ modbydelige, at de finder på sådan noget? hvem er så ondskabsfulde, at de mishandler dyr på det groveste? Hvem i alverden kunne få sig selv til overhovedet at gøre sådanne ting?
Jeg får virkelig tårer i øjnene, når jeg læser dette! Det er ihvertfald én, som burde udsættes for det samme!
Jeg håber virkelig ikke, han slipper godt fra det!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem behandler dyr på den her måde?
  • #1   22. jan 2010 Der er allerede 2 tråde om det samme.

• #2   22. jan 2010 Du har desværre ret kai. Danmark er blevet til et køb og smid ud land desværre.

• #3   22. jan 2010 jeg synes bare det er forfærdeligt:( Det er virkelig sørgeligt, at det er blevet sådan et land

• #4   26. jan 2010 Hvis jeg havde muligheden, så havde jeg snittet ham, og smidt ham ud.. Jeg kan slet ikke tolere sådan noget , som du omtaler her.
    Det skærer mig i hjertet, men samtidig så giver det mig en vis ro, at jeg ved at der stadig findes mange folk, som mig, der elsker deres dyr, og behandler dem som de skal behandles, så de får det bedste ud af deres dyreliv.

Det er det samme med ham som smed en hund ud fra en bro, hvor hunden i første omgang overlevede, men senere døde af indre blødninger. Jeg tog gerne ham, og gav ham samme tur ud over broen, jeg er ikke i tvivl om at jeg ville gøre det, hvis jeg fik muligheden. Jeg kunne ikke få mig selv til at se videoen med hunden, for jeg ved at det ville "forfølge" mig i lang tid, hvis jeg så de skrækkelige billeder og hørte hundens hyl..

Føj, forfærdelig at man kan være så ligeglad med dyr! Jeg forbander de folk!!

• #5   26. jan 2010 tolerere*

Kommentér på:
Hvem behandler dyr på den her måde?

Annonce