{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.456 visninger | Oprettet:

Pludselig angst hund... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft den værste tur med hundene, efter vi har gået i ca 5 min bliver Fluffy pludselig meget angst, der er ingen ude og intet omkring os, men hun er angst på hele turen, det er med halen mellem benene, hoved helt nede og ørene lagt ned, jeg prøver at snakke til hende nusse hende og pjatte lidt, men intet hjælper, så hun laver selvfølgelig intet før vi kommer hjem i haven. Hele turen trækker hun bare hjem ad..

Hun har tidligere haft angst om aften når det var mørkt men det fik vi arbejdet væk og det er nu 2 år siden der sidst var noget, i går på nat turen nød vi stilheden herude og endte med at gå 1 time, alt var fint indtil jeg vælger at gå over mod vores mark, jeg havde ikke lige tænkt over at sidst vi var der blev Gizmo overfaldet, men i det vi kan se marken bliver Fluffy meget usikker og vælger at gå på plads selvom hun har lang snor på, da vi kom væk fra marken (vi gik ikke derned, kun på en sti langs den) er alt normalt igen og hun går som hun plejer, de tidligere ture i dag har der heller ikke været noget, men natturen her gik helt galt for hende, har i nogen ide om hvad fanden der kan være sket?? Det skal lige siges at Gizmo var helt normal der var intet at mærke på ham...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig angst hund...
  • #1   24. jan 2010 Hvis det er første gang i skal over den mark Fluffy blev overfaldet på, vil jeg mene, at du skal igang med at træne marken lige som du har trænet mørkeræd væk.
    Hvis det er lige pludselig, kan det betyde at hun evt. kan lugte, se høre noget, der minder hende om den aften.

    Jeg behøves iikke se en tandlæge, lugten er nok till at jeg bliver nervøs :o)


  • #2   24. jan 2010 Kan huske en dag vi var i mosen med resten af hundene, den ene løb i stødhegnet og i meget lang tid efter vi skulle forbi samme område, ville hunden helst ikke den vej og gik med halen mellem benene og hovedet dukket, de andre områder var der intet

  • #3   24. jan 2010 Det kan være en duft, der gør hende usikker.
    det problem sker engang i mellem med min hund.


  • #4   25. jan 2010 Nej intet elhegn, eller dyr omkring os...

    Marianne da det skete igår var vi slet ikke i nærheden af marken, vi gik omkring 2 km fra den. Jeg går over på marken en af dagene i dagslys for at se hvad hun siger, Gizmo ville bare gerne ned og løbe på den forleden aften...

    Jeg ved ikke om det er en lugt hun pludselig har reageret på, det skal jeg ikke kunne sige, men hun var stadig nervøs og usikker til hundetræning i morges og det var altså i en anden by, der blev hun pludselig bange for en skraldebil der kørte forbi.. Og hun har været angst igen i aften, så tror desværre det er hendes mørkerad der er ved at komme igen, jeg kontakter min dyrlæge i morgen og høre hende ad, hun er også adfærdsbehandler.


  • #5   25. jan 2010 Godt , Nadja
    Jo hurtigere du får hjælp jo bedre.
    Mvh Marianne


Kommentér på:
Pludselig angst hund...

Annonce