{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hjælp til negle klip {{forumTopicSubject}}

Ludwig er BESTEMT ik tilfreds når jeg klipper negle på ham - og det resultere i at jeg ikke gør det så ofte som jeg skal smiley han blir ved, knurre og snapper ud efter mig smiley

og nu hvor jeg ikke klipper dem så tit, har han jo meget lange negle, FOR lange...

Har i nogle gode ideer til hvordan han kan blive "glad" eller ihvertfald acceptere at jeg skal klippe hans negle?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til negle klip
  • #1   24. jan 2010 Har du prøvet at lade ham stå op og have en til at hjælpe dig med at proppe ham med guffere mens du klipper? Ellers vil jeg tro, det kan hjælpe, hvis du i det daglige sørger for at pille ved hans poser, mens du roser og giver guffere og måske med tiden sidder med neglesaksen og lader ham studere den og se, at der ikke sker noget.
    Når det kommer til selve klipningen er min erfaring, at jo hurtigere, mere bestemt, effektivt og ikke tøvende det foregår, jo bedre.


  • #2   24. jan 2010 Lige efter jeg har skrevet det her indlæg har jeg klippet tre af hans poter. Mangler den sidste, tager jeg senere.

    Bagpoterne har han ikke så forfærdelig meget imod, men forpoterne er slemme.

    Jeg giver ham ostehapser og roser hver gang jeg har klippet en negl

    Men det er svært, fordi han vil meget gerne bide i mine fingre, og han knurrer os


  • #3   24. jan 2010 Det er da fint, hvis du har fået lov at klippe på 3 af poterne. Jeg ville nok stadig prøve at få en til at hjælpe, da det kan være lidt svært både at håndtere hund, saks og ostehaps. På den måde, vil han også få opmærksomheden et helt andet sted hen end på dig.
    Og når nu, det er gået forholdsvis fint i dag, ville jeg ikke lade der gå særlig lang tid før næste gang, så han ligesom "holder sig i form".
    Allerede i morgen ville jeg præsentere ham for saksen igen og side o nusse med poterne mens han kan se saksen og får noget lækkert.

    Held og lykke smiley


  • #4   24. jan 2010 må lige høre med for har en dame her der er lige sådan:)

    Annette H: hvor køber man sådan en??


  • #6   26. jan 2010 Karen
    Det er da en fuldstændig afsindig historie. Jeg håber, du meldte hende.

    Michelle
    Helt enig. Det er ligesom, når små børn skal have tøj på. Når man selv er fuldstændig overbevist om, at nu skal vi lige ordne dether og er bestemt men rolig er det sjældent et problem. Sidst kom jeg til at klippe en af Disens negle lidt for langt ned og det gjorde mig selvfølgelig usikker, hvilket hun straks mærkede, så vi havde lidt bøvl med resten. Men sidst hun var til dyrlægen fik hun også lige klippet neglene og der havde hun nærmest ikke ænset det


  • #7   27. jan 2010 Jeg har fået købt en ny negleklipper - en som, dyrelægen brugte forleden, da Ludwig skulle have klippet en brækket negl af.

    Den klipper virkede bedre, så den fik jeg med.

    Jeg vil vende ham til klipperen, fordi han skal ikke have lange negle - det er sku synd. Det var grunden til den ene negl brækkede på midten. Synd for Ludwig

    Godt den blev klippet af - nu ka man slet ik høre når Ludwig går hen over trægulvet. smiley


Kommentér på:
Hjælp til negle klip

Annonce