{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.696 visninger | Oprettet:

Hundehvalpen silver/silver fang {{forumTopicSubject}}

Ja jeg gik lige i barndommen og bestilte hele DVD-boxen med hundehvalpen silver... det var simpelthen min totale favorit da jeg var barn... og nu kunne jeg få boxen for 198kr incl. levering.. og tror da nok at sønnen også nok skal synes om den... kunne så også se at der var lavet en ny serie som omhandler hans søn... den må jeg se en anden god gang hihi

andre der kan huske silver filmene??

jeg glæder mig som et lille barn, har savnet den... om 2-3 hverdage skulle den gerne dukke op med posten smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundehvalpen silver/silver fang
  • #1   26. jan 2010 Hvor søren har du fundet den til den pris??
    Og ja jeg har stadig mine VHS silver fang bånd og en videomaskine liggende smiley


  • #2   26. jan 2010 Jeg har fået den og ELSKER det! Det er totalt barndom og det var så fedt at se igen! Og min kæreste, som aldrig har set det før, var også helt vild!

    Natascha: Jeg synes nu ikke, den, jeg har, er lavet om?


  • #3   26. jan 2010 Natascha F: hmm ja det tror jeg egentlig at det er... hmm øv... nu var jeg lige så glad :S

    Ginne: fandt den på moviezoo


  • #4   26. jan 2010 Øv så skal den nok sendes tilbage igen... smiley

  • #5   26. jan 2010 Jeg husker VHS båndene som meget blodigere og de har altid talt lidt grimt smiley

  • #6   26. jan 2010 men jeg synes nu den version jeg så som barn var både blodig og fyldt med bandeord??

  • #7   26. jan 2010 Kromi: det synes jeg også smiley Og synes ikke det er særlig slemt med DVD'en. Synes det er meget værre med de manga-tegnefilm de viser på dr om eftermiddagen.


  • #8   26. jan 2010 Natascha: jeg synes overhovedet ikke det er slemt. Og det har ikke ødelagt mit minde på nogen måder. Jeg elsker det stadig smiley

  • #10   26. jan 2010 kan også huske dem selvom det ikke var så mange år siden igen smiley

  • #11   26. jan 2010 Natascha: jeg bliver med garanti også skuffet nu... jeg har klæbehjerne hvad angår tegnefilm jeg så i min barndom, og vil med det samme synes at det er forkert... ligesom nogen af de disneyfilm der kommer ud nyrestaureret og jeg stadig kan huske alt hvad de sagde og hvordan de sagde det i den gamle... kan man købe den "gamle" normale version nogen steder???

  • #13   26. jan 2010 ja jeg ser den nok igennem når jeg er selv så hehe... men hvorfor er det lige at de aldrig kan holde sig til det gode gamle, så os fans kan blive ved at nyde det, og ikke skal til at finde os i nye navne smiley øv

    nå men kan da glæde mig over at det ikke var specielt dyrt for den, og ja, jeg får hele historien med... lidt positivt er det da


  • #14   26. jan 2010 Kromi. Hvor har du købt den Min kæreste kalder konstant Ace for silver og snakker om en eller anden bjørn. Har aldrig set dem selv, men det vil da være en fed gave til ham....

  • #15   26. jan 2010 Natasha> Den gang vi var børn, var Silver på VHS jo også ekstrem kontroversiel fordi der var blod og slåskampe og knap så pænt sprog..
    Synes såmen ikke den nye version er mere gral, end den gamle var i sin tid..

    Kromi> Jeg må se om jeg kan finde den til samme pris, så vil jeg nemlig have den liggende også smiley


  • #16   26. jan 2010 http://www.moviezoo.dk/dvd-film/Hundehvalpen-Silver-Den-komplette-serie_5706107118970&f3=nyvare her kan i få den til den pris og de har også fortsættelsen med silvers søn

  • #17   26. jan 2010 Linnea: Ja den er sååå god, og jeg sad og spillede sonic på min sega dengang *GG* og ham doktor robotson døbte jeg Akakabuto smiley det er hvad jeg kalder en skræmmende bjørn...

    Hvis nogle af jer med VHS versionen engang kommer i nærheden af en af dem der laver fra VHS til DVD, vil jeg meget gerne købe et eksemplar smiley den version er nok lidt bedre til min søn smiley når han selvfølgelig stadig er blevet lidt større


  • #18   26. jan 2010 ja, min VHS version var desværre for slidt, har vist set den ALT for mange gange... så jeg kunne desværre ikke få mit over på DVD.. lidt trist...

    der er en i den lokale ugeavis herovre der flytter fra VHS til DVD.. min stedfar kan også finde ud af det, han har gjort det med et par stykker... men desværre kunne mine silver film ikke reddes


  • #19   26. jan 2010 Jeg har også lige fået den nye version på dvd box den kan købes for 199 kr i stereo studie

  • #20   26. jan 2010 indfør forbud: Præcis.. Dej-ske... det er sgu da sådan en man slikker ren når man bager kage ;o)

  • #21   26. jan 2010 Kromi: Lige præcis! Mig og min storesøster har altid set den rigtig meget og vi sad bare og kiggede dumt på hinanden. Farfar Gohej er os blevet lavet om til et eller andet mener jeg... Og dobermannen(den onde) er også...

    Åhr hader det... og især at man kan hører det japanske ind i mellem... give me a god dam break!


  • #22   26. jan 2010 Ja men hedder han os det i den nye version? mener bare hans navn os var lavet om...:-)

    Lorte lort


  • #23   26. jan 2010 indfør forbud: ja det er sgu noget lorte lort, når man sidder der og forventer man har købt et af sine barndomsminder og så er det bare så meget andet end lige netop det

  • #24   26. jan 2010 Kromi: Ja det var helt vildt og vi ku slet ikke tage filmen seriøst... DEJ-SKE. Vi var helt færdige af grin over det... he he

    Men gad nu godt se de der med hans søn... Men der er det jo nok os nye stemmer og andre navne og så bliver man sikkert os skuffet...


  • #25   3. feb 2010 Det er nogle geniale film smiley har alle de gamle på VHS og har lige skaffet alle dem med silver's søn smiley glæder mig til at se de nye.. de har noget at leve op til..

  • #26   6. jun 2010 jeg blev skuffet over stemmerne da jeg så dvd versionen de taler dansk oveni det japanske så man kan høre japansk i baggruden og det er nogle nyere mildere stemmer på dvderne. så jeg har slæbt min gamle vhs afsbiller frem..

    jeg syntes at silver fang filmene er lige i overkanten til småfolk. underligt at så mange af os unge "fik lov" at se den på vhs dengang. jeg så den i fritidshjemmet med resten af flokken. den havde nok ikke gået idag ?!

    findes filmen om weed på vhs?

    fed fikm!!


  • #27   11. jun 2010 Jeg havde dæleme også mine nightsmares om de film, da jeg var bette der gik nok ikke en uge hvor jeg ikke vågnede og var sikker på at Akkabuto kom for at nakke mig :s.... MEN, så var det jo godt man kunne gå ind til sin bedste ven, mine forældres Gordon setter, så følte man sig i sikkerhed igen ;)..... kæft jeg savner den hund..

  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #28   2. dec 2017 Hej er der nogen som hved hvor man kan bestille den nu? jeg har let efter den i et stykke tid nu.

  • #30   2. dec 2017 Absolut ynglings serie smiley Kan stadig huske de gamle danske stemmer, og kan huske hvordan man legede med naboens barn at man var Benisakura, Ben og alle de andre smiley Den serie er skyld i at jeg har en stor facination af de japanske raser (specielt akita) og har både hele Silver Fang på Dvd og 2 af VHSerne tilbage samt hele Weed serien smiley Fandt dem tilbage dengang der stadig var en Stereo Studio i hver by (næsten). Elsker dem smiley Der er også bare noget med den gamle japanske animations stil smiley Kan stadig huske at Cross lød som en mand der forsøgte at snakke som en kvinde på VHS X)
    Weed er også go, men ikke af samme kaliber som Silver (min mening). Kan ikke holde de nye danske stemmer ud, og det at man kan høre japansk nedenunder, det er fandme en ommer smiley Men det er rigtig fedt at se det ucensureret på japansk med dansk undertekst, de kan bare råbe de japanere, og det hjælper på dramaet smiley
    Jeg elsker den serie smiley


  • #31   2. dec 2017 Jeg var røvbange for den bjørn

Kommentér på:
Hundehvalpen silver/silver fang

Annonce