Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føj hun lugter af jern
  • #1   2. feb 2010 Det er bare ikke ret lang tid siden hun fik testet sine nyrer og de var perfekte.

• #2   2. feb 2010 hvis din forgaffel mangler til din cykel så ved du hvorfor.......

hmm ja godt spørgsmål.......
    kan hun have spist noget.. i løbet af dagen...??.

• #3   2. feb 2010 Hun spiser kun det samme mad hver dag, fordi hun er på diæt. Hun lider af krystaller i blæren.

Det lugter som om hun er i løbetid. Men det kan jo ikke rigtig passe.

• #4   2. feb 2010 kommer lige i tanke om at sne faktisk smager og lugter lidt af jern når man bresser det lidt har hun været ude

• #5   2. feb 2010 Jeg skulle lige til at forslå løbetid.
    Jern lugt er relateret til blod.

• #6   2. feb 2010 Ja Lilly har været ude og hun æder sne dagligt. Måske det er det.

Astrid: Løbetid kan det ikke være da hun er steriliseret.

• #7   2. feb 2010 kunne godt tænkes det er sneen der gør det..... prøv selv og gå ud og ta en håndfuld og bres det lidt og se om det kan være det

• #8   2. feb 2010 Krystaller i blæren kan jo godt lave i rifter i blæreslimhinden, så...måske er det grunden.

• #9   2. feb 2010 Astrid: Ja det har det gjort tit, det plejer bare ikke lugte sådan. Men måske det er det alligevel smiley

Chuey: Det vil jeg prøve smiley

Tak for jeres svar.

• #10   2. feb 2010 jeg er næsten sikker på, at det er fra analkirtlerne. vores Alma lugter forfærdeligt af jer, når hun lige får hul, men det går væk, så snart det bliver presset ud.

• #12   2. feb 2010 Maria: Lugter det af jern? For hun har også slikket en plet på sofaen som stinker ligedan.

Pia: Anede ikke at sne lugtede af jern og kunne få dem til at lugte grimt smiley

• #13   2. feb 2010 Tinna: det vil jeg næsten garantere dig. Sommetider breder der sig en fæl stank af jern - man kan næsten smage det i luften - og så ligger der en lille plet i sofaen eller på puden, som så er sivet ud. Resten presser jeg ud i et stykke papir, så det lugter i hele lejligheden, og derefter er det væk, indtil analkirtlerne skal tømmes igen. Det kom fra den ene dag til den anden - pludselig fra bare at lugte dårligt, så lugtede det frygteligt af jern.
    Det er ikke sne, det tror jeg ikke på smiley

• #14   2. feb 2010 Jeg kan ikke svare på hvad det kan skyldes, men vil da lige kommentere: Min hund dufter simpelthen så dejlig frisk og nyvasket p.g.a. sneen, så jeg har svært ved at forbinde det med sne.

Til gengæld kan mennesker få metallisk smag i munden/ - ånde fordi de rent faktisk mangler jern og/eller B vitamin. Måske kan det samme gøre sig gældende for hunde?

• #15   2. feb 2010 Jeg tror også på den med anal kirtlerne, føj hvor det lugter...

• #16   2. feb 2010 Siger også anal kirtlerne...

• #17   2. feb 2010 Det lyder altså også som det mest sansynlige, det med analkirtlerne. For havde det været sneen ville begge hunde lugte hver dag og det gør de ikke.

Tak for jeres svar smiley

• #18   2. feb 2010 Ceteris Paribus: Hehe det kom fra enden. Lugten er stort set væk nu efter vi har gået en tur smiley

• #19   2. feb 2010 Det aner jeg ikke hvordan jeg gør. Har aldrig nogen sinde prøvet at tømme analkirtler.

• #20   2. feb 2010 Men hvis hundene klare det selv, så er der vel ingen grund til at jeg gør det for dem??

• #21   2. feb 2010 Det er ikke noget jeg nogen sinde har tænkt over smiley Men må da holde øje fra nu af smiley

Kommentér på:
Føj hun lugter af jern

Annonce