9.513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hævet pote hævet pote

Da vi stod op igår morges, ville Elton ikke ud.. hvilket absolut ikke ligner ham, han plejer at stå klar ved døren 10 min. før vi går i skole smiley

Jeg så hans ene pote var hævet, ikke voldsomt, men nok til han ikke rigtigt ville støtte på den, der var ikke andet for, end en tur til dyrlægen.

Der var umiddelbart intet at se, ingen punktering, neglene så fine ud, han støttede lidt ned på den, så dyrlægen mente heller ikke den var brækket, hun sammenlignede den hævede pote, med en bulden finger, han fik et ordentligt skud penicillin og noget smertestillende. Og kur med hjem.

Her til morgen ligner poten så en ballon, den er ENORM, alle neglene og trædepuderne stritter ud til underlige sider og den er begyndt at væske en del, jeg kan slet ikke li' det..

Så det er afsted til dyrlægen igen, vi har en tid kl. 13, men jeg er godt nok nervøs.. det ser slet ikke godt ud. Min stakkels lille dreng

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hævet pote
  • #1   4. feb 2010 En af mine hvalpekøbers hunde har lige haft noget der lyder til at være de samme de samme symptomer.
    Han ville overhovedet ikke støtte på poten, var meget hævet og trædepuderne strittede ud.
    Jeg kan ikke huske hvad dyrlægen kaldte det..............men hunden fik en antibiotika sprøjte, antibiotika til 10 dage og smertestillende. Allerede dagen efter var det knap så hævet.

• #3   4. feb 2010 @krumme, -tak for det.. det håber jeg også smiley

@anette, -min dyrlæge kaldte det også noget, et-eller-andet, som kunne sammenlignes med en bulden finger, men hun var ikke sikker, da vi ikke tog røntgen af poten igår, det skal vi så nok idag, da det er blevet meget værre, øv. Det havde ellers været rart hvis penicillinen havde udført mirakler natten over smiley

• #4   4. feb 2010 Karen - det lyder som det samme.
    Jeg ved Jette skulle bade hans pote i sæbevand 1 gang om dagen. Når han er ude, får han en strømpe på. Men han har det hedigvis meget bedre.
    God bedring med Krumme.

• #5   4. feb 2010 Held og lykke til Elton !!

Håber det bare er en lille rift og en lille ubetydelig infektion som går over i løbet af natten. Tænk på hvor syg og dårlig en buller skal være for at sige AV !! Det er altid det der får det til at løbe koldt ned af ryggen på mig..

Rigtig god bedring.

• #6   4. feb 2010 Det var så ikke Krumme :O) .....................men Elton.

• #7   4. feb 2010 @asta's mor, -tak skal du ha' smiley og præcis min tanke, han piver bare ALDRIG, over noget, så jeg er slet ikke i tvivl om han har smerter, her til morgen knurrede han af mig, ..på ingen måde agressivt, han kiggede væk, logrede lidt nervøst med halen og knurrede lavmælt, som for at sige, "du skal liige lade mig være lidt, mor", det var før han havde fået sit smerte stillende, lille pus.

@anette, smiley

• #8   4. feb 2010 Jep !! den der "knurren" kender jeg godt. Asta er dybt pinlig men lader mig alligevel kigge selv om hun siger lyde..

• #9   4. feb 2010 Karen :
    Har lige snakket med Jette ( blev nødt til at vide, hvad dyrlægen kaldte det ) ......................klovoldsbetændelse. Det antibiotika Jette har fået med hjem er - Clinacin.

• #10   4. feb 2010 @asta's mor, -bullterriere smiley Elton er heldigvis også overbevist om at jeg kan fjerne al ondskab i verden, -så både jeg og dyrlægen får lov til at kigge og røre, ..det er bare noget af et ansvar at leve op til.

@anette, -tak for tippet, jeg vil lige prøve at google det, Elton´s penicillin hedder enrofloxacin, men det skulle være noget bred spectret noget smiley

• #11   4. feb 2010 intet nyt ??

Håber alt er vel..

• #12   4. feb 2010 Nåhhh stakkels Elton.. håber han er ok.. og god bedring til ham..

Kommentér på:
hævet pote

Annonce