Gold Treat Gold Treat
Er der nogle her på HG der har en hund eller kender en hund der har fået lagt guld ind.
Hvordan har hund det, efter nogle år, er der stor virkning???
jeg har ikke en hund der skal ha lavet det, med vil da godt høre fra nogle der har fået det lavet. og ikke kun høre om det fra min dyrlæge som snakker meget varmt om det
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.217
Ingen ulemper overhovedet, og ingen stor operation....nærmest som at blive chippet.
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.217
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.796
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
En "solstråle historie".
Jeg har kun en fantastisk positiv oplevelse,vedr.gold treat.
Min forrige hund,fik slem og smertefuld gigt i sine ben,han var kun 5.år.
Min dyrlæge sagde,at,det eneste der kunne hjælpe ham ud af smertehelvede,var guld inplatater i hofterne,spøjtetet ind med en kanyle.
Dengang,for ca.11 år siden,var det med held udført på gigtpatienter,og så nu på hunde,på forsøgsbasis.
Det var "hundedyrt",meget dyrt,ca.15000.- kr.MEN jeg havde en udvidet forsikring,som betalte ALT,minus selvrisiko,på ca.1500.-selv taxa frem og tilbage til den specielle dyrlæge,der ordnede det.Min søde dyrlæge lagde ud,jeg var førtidspensionist,og ejede ikke en krone.Dyrlægen fik hver krone refunderet,fra forsikringen.
MEN det allerbedste
Stikkene blev udført i fuld nakose.Jeg fik at vide,at min hund,skulle holde sig i ro den næste måned.Det var sommer,og jeg sad med naboer,der alle holdt af Otto(som han hed),i vores haveanlæg,fra morgen til aften,og vi forsøgte i flere dag,at holde ham i ro.OG det var fandens besværligt.Otto var født som påny.Han "ræsede" konstant frem og tilbage,han ville lege,ned i parken,og skælde alle de store sorte hanhunde ud,som han altid havde gjort.
Jeg opgav at være hans "sygepasser",ringede til dyrlægen,og sagde,at Otto ikke var til at,styre på "en tønde land",ok.sagde dyrlægen,så bare "giv los",og det gjorde jeg så.
Altså,jeg kan kun sige,at for mig og min hund,var det en "mirakelkur".
MEN en fandens dyr mirakelkur.
Så,undersøg din hundeforsikring,og skal din hund ikke lige p.t.,have en sådan kur,så skynd dig at,tegn en udvidiet sygeforsikring.
Jeg havde dengang Codan,regulært forsikringssted,MEN,den dækker kun til din hund er 10.år,og så ryger du ud.Dengang kostede forsikringen,ca.600.- mere om året..
Jeg siger pøj-pøj til dig og din hund
hilsen
v.d.
Det
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 106 Svar: 754
Tak for din historie.
I dag koster det ca 5500 kr. bedøvelse kommer oven i.
Min hund har ikke gigt vi trodet han hade og der for snakket min dyr læge om at få lagt guld ind. får han gigt ja så er det slut, da han har D-hofter og partella grad 3 men han har ikke ondt.
Men god med nogle gode historie så man ved det virker hvis den dag skulle komme.
Gold Treat