456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Møj dag! Møj dag!

Stod op kl. 07.00. Tiger skulle afleveres ved dyrlægen kl. 08.00. Vi har et stykke tid mistænkt at han lider af HD og nu skulle det undersøges. Afsted med os. Jeg kørte derfra ca en ½ time efter da han sov godt på dyrlægens bord.
Jeg var ikke engang nået hjem da dyrlægen ringede og sagde at det var HD grad E.
Vi blev lynhurtigt enige om at han skulle have et gold-treat.
Nå, men vi kunne så hente ham igen kl 15.00
Vi tog begge derud og fik vist billeder frem og hentede vores dejlige slatne vaps.

Nå manden kører så afsted til træning og jeg kører hejm med dyret.
Lige inden jeg er hjemme ringer min søster og siger at vores far er faldet ned at en trappe og har brækket nakken. Jeg skal komme derop og han ligger på intensiv. Pyy - hjem med hunden og ud i bilen igen... nej den går ikke. In dog ringe efter kæresten at han skal komme hjem og hente mig.
Sad så og ventede laaang tid på ham.
Nøj det var grimt at se sin far ligge der. Heldigvis er bruddet i nakken ikke voldsomt og de håber at det gror fint sammen af sig selv. Derudover er hans ryg skæv.

Nu er jeg så lige kommet hjem igen og jeg tager altså helst ikke telefonen mere idag og ligger mig snart ned i Tigers kurv og sover lidt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møj dag!
  • #1   8. apr 2008 puuha jannie... smiley møg dag i stor stil må man nok sige... men hey jeg håber da virkeligt at din far kommer over det uheld uden varige men! og at hundevufferen ik har hd...
    hvis det var jeg ar din nabo eller lign ville jeg gern kom over med nybagt kage:D

• #2   8. apr 2008 Ej puha da!

Hold da op du har da været ude for nogle ting der omhandler knogler og led i dag.

Det var da frygteligt. Håber de begge får det bedre, og du ikke er alt for udslået.

Øv, hvor kan livet være surt til tider smiley

Men i det mindste lever de begge og skal nok klare den.. Det er det vigtigste.

Kommentér på:
Møj dag!

Annonce