{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.370 visninger | Oprettet:

Dyrlæge priser.. {{forumTopicSubject}}

Ja efter en kort søgning, på tilfældige behandlinger så går det op for mig at jeg er omgivet af dyre dyrlæger!!!
Det er Roslev dyreklinik, Skive dyrehospital.
De ville begge steder have over 900kr for 1 chip+registring i dansk hunde register og 1 re vaccination(altså nr 2 vac, har fået nr 1 ved opdrætter) Heldigvis har jeg i forbindelse med vinterferien mulighed for at køre længere, for Morsø dyrehospital ved Marianne klitgaard, giver som regl gode priser.Hun ville gøre dette for under 600kr. Jeg har tidligere oplevet at hun ofte er billigere... også i forbindelse med vores andre hunde, men de lukker kl 17 alle dage undtagen om fredagen hvor de helst lukker inden 15, og det kan jeg sjældent nå. Er rigtig glade for alle 3 steder og føler at de tjekker min hund ordentligt og behandler den korekt, alle steder ser også ordenlige ud.
Nu skal jeg snart have lavet en tandrensning og skive dyrhospital har oplyst mig at de vil have 1700-2300kr for det, har self tænkt mig at spørge på mors når jeg kommer derover. Men er der nogen der kender til andre gode prisfornuftige dyrlæger i området, gerne med mulighed for aften konsultation. I må gerne komme med priseksembler.
Tidligere har batman været behandler på mors hvor han havde betændelse i analkirtlerne, dette tog 3 konsultationer og 2 gange pincilin og kom kun af med lidt over 500kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge priser..
  • #1   5. feb 2010 Øster Jølby??? det er ikke den jeg omtaler som morsø dyrehospital i lodderup? er ikke så kendt der ovre? Kender du til om de har aften konsultation? er det et ordentligt sted? Og hvad siger folk om priserne?

  • #2   5. feb 2010 tak for det. det var da endnu en mulighed.
    Der må gerne komme flere...


  • #3   5. feb 2010 Der er også dyrlægen Ivar Ulrik ude i romlund dyreklinik. Det ligger mellem Skive og Viborg. Han er også både dygtig og billig. Han kommer også gerne hjem til en, hvis man ikke selv kan komme til ham.

  • #4   5. feb 2010 ham har jeg faktisk brugt da jeg havde hest... den gang var han vildt dygtig til heste og kunne håndterer dem også min hingstebasse, da var han bestemt ikke urimelig med priserne....troede faktisk kun han var heste dyrelæge

  • #5   6. feb 2010 bare ikke n¨r man søger på nettet, så er der mange billigere steder. Og hvorfor betale for meget hvis man får den samme behandling:)

  • #6   6. feb 2010 Jeg har altid brugt Roslev dyrlæg, Men har så også siden hen fundet ud af at de er alt for dyre.. Idag bruger jeg øster Jølby, og er rigtig tilfreds med dem derhenne.. De har lige opereret min Fransk for Cherry eye.. Men har hørt at Marianna Klitgaard er den billigeste på Mors..

  • #7   6. feb 2010 Ja dyrlæge priser kan svinge utrolig meget.

    Har hørt om priser på en vac. der svinger fra 270 til 1100 her i kbh.´s området.

    Personligt bruger jeg den dyrlæge jeg har tillid til, det er det vigtigeste for mig


  • Jette G
    Jette G Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 1
    #8   30. apr 2012 Jeg var nede ved dyrlæge i Sönderlügum i Tyskland,med min hvalp som blev chippet ,vaksineret ,spry for kennelhoste ogfik pas.Jeg havde også min kat med og hun blev steriliseret det kostede tilsammen med ormekur til 4 katte 1110,00kr

  • Anette P
    Anette P Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #9   3. feb 2015 Hej kunne godt tænke mig at vide, du skrev du ville spøger Marianne Klitgaard om hvad en tandrensning koste fik du sport og vis hvad koste det?..

Kommentér på:
Dyrlæge priser..

Annonce