{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.370 visninger | Oprettet:

Dyrlæge priser.. {{forumTopicSubject}}

Ja efter en kort søgning, på tilfældige behandlinger så går det op for mig at jeg er omgivet af dyre dyrlæger!!!
Det er Roslev dyreklinik, Skive dyrehospital.
De ville begge steder have over 900kr for 1 chip+registring i dansk hunde register og 1 re vaccination(altså nr 2 vac, har fået nr 1 ved opdrætter) Heldigvis har jeg i forbindelse med vinterferien mulighed for at køre længere, for Morsø dyrehospital ved Marianne klitgaard, giver som regl gode priser.Hun ville gøre dette for under 600kr. Jeg har tidligere oplevet at hun ofte er billigere... også i forbindelse med vores andre hunde, men de lukker kl 17 alle dage undtagen om fredagen hvor de helst lukker inden 15, og det kan jeg sjældent nå. Er rigtig glade for alle 3 steder og føler at de tjekker min hund ordentligt og behandler den korekt, alle steder ser også ordenlige ud.
Nu skal jeg snart have lavet en tandrensning og skive dyrhospital har oplyst mig at de vil have 1700-2300kr for det, har self tænkt mig at spørge på mors når jeg kommer derover. Men er der nogen der kender til andre gode prisfornuftige dyrlæger i området, gerne med mulighed for aften konsultation. I må gerne komme med priseksembler.
Tidligere har batman været behandler på mors hvor han havde betændelse i analkirtlerne, dette tog 3 konsultationer og 2 gange pincilin og kom kun af med lidt over 500kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge priser..
  • #1   5. feb 2010 Øster Jølby??? det er ikke den jeg omtaler som morsø dyrehospital i lodderup? er ikke så kendt der ovre? Kender du til om de har aften konsultation? er det et ordentligt sted? Og hvad siger folk om priserne?

  • #2   5. feb 2010 tak for det. det var da endnu en mulighed.