{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

dyrlæge priser .. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

jeg var igår til dyrlæge med watson, da han havde fået en knude på øret. Drt var heldigvis ikke noget alvorligt, men noget mange unghunde får, som selv kan forsvinde. Det hed et eller andet fansi, som jeg ikke kan huske.

men dertil kommer mit spørgsmål, hvilken dyrlæge bruger i? Og hvad giver i for en konsultation ved denne dyrlæge??

Hilsen mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyrlæge priser ..
  • #1   5. sep 2013 Tysk dyrlæge..

    Ikke en krone når de bare skal kigge på hesten, hunden eller de andre dyr. så snart de skal have noget for det, penicilin, eller andet, betaler vi selvfølgelig for det jo.

    Vi er super glade for den tyske.

    Er hesten syg, kan han finde på at komme uandmeldt, bare lige for at se hvordan det går når han alligevel er i nærheden. smiley

    Har brugt dansk 1 gang til hesten, og det kostede 500 ca bare i start gebyr. var ved at falde bag over da regningen kom.


  • #3   5. sep 2013 Bruger havdrup dyreklinik. Og en normal konsultation koster "på papiret" 450kr tror jeg nok.. Men de gange jeg har været deroppe, hvis jeg har været i tvivl eller pyldret, og hunden intet har fejlet, er jeg bare blevet sendt hjem igen uden regning, eller bare for en halv konsultation.. Som er 200 og et eller andet:)
    Jeg er generalt rigtig glad for min dyrelæge. For de er super dygtige, og rigtig hjælpsomme, og vil ikke bare sælge og sælge.. Og så er de til at snakke med.


  • #4   5. sep 2013 bruger Rødding dyrelæge Gunner Gram til sådan noget som til HD OG AD foto ellers bruger jeg tysk dyrelæge er godt tilfreds med dem også deres priser alt er både to og tre gange så dyr her hjemme ved de danske dyrelæger

  • #5   5. sep 2013 Giver mellem 200 og 300 hos den ene og ca. 580 hos den anden.

  • #7   5. sep 2013 Jeg giver nemlig 565 bare for at komme med ham næsten.

    Synes bare det er rigtig mange penge,og var i tvivl om hvorvidt det kostede det alle steder.


  • #8   5. sep 2013 Jeg var til dyrlæge med Balto i tirsdag på grund af furunkulose på poten, og jeg betalte kun for en kontrol (168kr) også medicinen. Han fik endda også klippet kløer uden beregning. smiley

  • #9   5. sep 2013 Vi var et smut i Saltum med Odin, hvor han skulle have kigget på en pote. Dyrlægen konstaterede en forstuvning, og gav ham desuden negleklip - det hele var gratis... Desværre har han haft et par uheldige sager, hvor hans dømmekraft har svigtet og det har endt i aflivninger - så nu har vi skiftet, og eftersom vi kun har været ved den nye dyrlæge til åbnings-"festerne", ved jeg ikke, hvad vi giver for en konsultation smiley

  • #10   5. sep 2013 Vi bruger køge dyreklinik, og det koster ikke noget for at få et tjek, andre behandlinger har vi ikke haft brug for endnu men syntes ikke det er helt vildt dyrt... Vaccination første gang 610 og der efter 300 kr..

  • #12   5. sep 2013 Ja okay. Det er meget forskelligt kan jeg høre.

    jeg betaler selvfølgelig gladeligt, når det er mine drenge det handler om. Men synes bare det går meget op i penge derude, end det gjorde da jeg startede der i sin tid.


  • #13   5. sep 2013 Histiocytom vil jeg gætte på?

    Vi betaler vel en knap 700 for konsultation hos vores dyrlæge, og jeg betaler med glæde smiley


  • #14   5. sep 2013 Ja det var drt det hed.

Kommentér på:
dyrlæge priser ..

Annonce