{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Hun burde meldes (Joey fortæller) {{forumTopicSubject}}

Nu skal I høre, endnu engang er jeg på grådens rand over min familie kan være så ONDE ved mig...
Min mor og far passer nogle kaniner for nogen af deres venner.. Jeg ELSKER kaniner, de er bløde og søde og vil bare gerne lege med dem hele tiden, så ligeså snart døren ud til bryggerset bliver åbnet så piler jeg ud for lige at sige goddag.. I morges skulle mor lige skifte vand osv hos dem og ud fiser jeg, og bedst som jeg står der og gnider næse med Ninka, jeg så smækker gåsen døren og lukker mig ude i det kolde kolde bryggers... SÅ kalder de på mig, og glad stiller jeg mig hen til døren og venter på at blive reddet, men NÆH nej, "han ligger i sengen ovenpå og sover, kom nu så går vi" siger min far, også høre jeg hoveddøren smække... Sådan en gang usselt møg, i stive 2 timer måtte jeg stå der og ryste i kulden før de fandt mig.. Jeg fik et kødben som undskyldning, sådan en rigtig god guffestang, og smart som jeg er vil jeg jo lige gemme den til senere, så op i sofaen og bim bam bum, gemt var den uden en sjæl så den.. Lige indtil støvsugeren kom og skulle gøre rent, væk var den lige op i røret.. Jeg hader den støvsuger, ikke om ti vilde grisetæer skulle få mig i nærheden af den.. Men min mor, jo hun synes jo at den er så fin og klapper og aer den og ligger godbidder på den hver gang den er fremme, hvorfor ikke bare give mig dem i munden med det samme i stedet? nå, men i dag skulle jeg jo også hilse på støvsugeren for at få en ny guffer, og bedst som jeg står der og strækker halsen for ikke at komm for tæt på.. JOOO, så taber gimpen stangen lige oven i skalden på mig så jeg har fået en bule, også undrer hun sig over jeg ikke kan lide den, først så æder den mit guffestang og bagefter laver den kemikaze på mig.. Næh, den kan blive i skabet kan den..
Som om det ikke var nok oplevelser for idag, så har je fået nye sko.. Ikke bare hvilke som helst sko, næh sådan nogle ballonsko, ved gud.. har aldrig set noget så afskyeligt, jeg troede jo jeg havde nogen i hælene når jeg så de der gule plastiksko ud af øjenkrogen så hele gåturen havde jeg jo totalt paranoia... Ja, jeg holder altså stadig på hun skal meldes for dyremishandling, hvad siger I? har jeg en god sag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun burde meldes (Joey fortæller)
Kommentér på:
Hun burde meldes (Joey fortæller)

Annonce