{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Dejlig dag med miljø træning :) {{forumTopicSubject}}

Vi skulle en hurtig tur til Kbh i dag. Bor på den anden side af Roskilde.
Da vi skulle i indre by og der er ikke til at få en parkeringsplads,er vi begyndt at stille bilen i Fields og så tage metroen ind til byen.

Valgte at tage hundene med, da jeg mener at det er god træning for dem. Mickey er heldigvis ret vant til tog og busser, men Laddie er aldrig blevet trænet i det.

Det gik rigtig godt med metroen fra Fields til Nørreport. Hundene tog det i stiv pote og var ret rolige. Elevatoren fra metroen og op, klarede de også bare så godt.
Så galdt det gåturen fra Nørreport st og hen til en rollespilsbutik, ca 10 min gågang.
Selvom der var mange mennesker, klarede de det bare så godt. Også til trods for at vi gik forbi Irma ved Nørreport, hvor der lå to hunde foran. Vi gik forbi, søgte absolut ingen kontakt, når de er uden ejer og står ude foran, men begge hunde (en hvid schæfer og en corgi) fløj op, da vi gik forbi... Det var ret voldsomt.
Da den bedre halvdel var i rollespilsbutikken (han var bare lige hurtig inde og hente det skjold, han skulle have), ventede vi pænt og så var der sørme et postbud og Mickey har for længe siden fundet fidusen med postbuddet, så over og lige få en guffer.

Videre tilbage til Nørreport, igen ned med en proppet elevator - igen, tog de det i stiv pote. Og et par i elevatoren måtte lige kommenterer hvor dygtige de var smiley

Da vi kom med metroen, stod der en børnehave på en station senere. Søde børn, der pænt spurgte om de måtte hilse på Mickey, som var så rolig overfor børnene, som klappede/aede ham. Der blev jeg lige en meter højere. Da børnene skulle af metroen, vinkede de til Mickey, hvor jeg løftede hans pote og vinkede igen. Nøj, nogen store smil/grin, der kom smiley

Endelig Fields og så hjem igen smiley Dejlig dag med masser af positiv træning og gode oplevelser smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig dag med miljø træning :)
Kommentér på:
Dejlig dag med miljø træning :)

Annonce