2.422 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hjemmelavet hundefoder Hjemmelavet hundefoder

hey

nogle der vil dele deres opskrifter på hjemmelavet hundefoder? jeg starter selv med disse:

hvis jeres hund har problemer med maven eller hvis I vil give jeres hund foder uden en masse tilsætningsstoffer så prøv en af disse blandinger:

Oksegullash(kallun)
Revet gulerod
Lidt havregryn
Fiskeolie el. Madolie

Denne blanding giver vi vores hunde og det er rigtig godt for deres maver... Den ene af vores havde problemer med maven før, men har ingen problemer nu... Vores hunde har tilmed fået en meget god pels af det...

Kallun
Grøntmix (en færdigblanding der indeholder alle de nødvendige næringsstoffer)
Evt. Lidt Fiskeolie da det beskytter hundens tarm og gør det lettere for den at komme af med afføring

Kallun er lettere for alle hunde at fordøje da det ikke er varmebehandlet... Det er det mest naturlige og varierende foder man kan give sin hund... Mine forældre har givet deres hunde det gennem mere end 30 år og har aldrig haft nogle problemer med det

glæder mig til at høre jeres

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet hundefoder
  • #1   14. feb 2010 Har hørt man ikke skal bruge kornproduktet i foder det er kun fyldeprodukter og hunden bruger det ikke til noget,..

• #2   14. feb 2010 man kan også erstatte havregryn med tørret rugbrød

• #6   14. feb 2010 kødet variere også... man kan få mange forskellige former for kallun...

• #7   14. feb 2010 for mange år siden havde vi en stor labbe, han fik ½ kallun, 1/4 grøntsager og 1/4 tørret rugbrød, 1 spsk olie hver dag og 2-3 gange om ugen lidt kærnemælk med et æg i, han havde den smukkeste pels og var godt tilpas på det.

det var gamle dyrlæge Smed der anbefalede det dengang:-)

• #8   14. feb 2010 var der nogen der sagde at
    Oksegullash(kallun)
    Revet gulerod
    Lidt havregryn
    Fiskeolie el. Madolie
    gav god pels for min hund har SILKE pels så hun får hele tiden knuder

• #9   14. feb 2010 Karina J - mine forældre havde også Finn Smed og de giver stadig deres hund det mad han anbefalede dengang og de foreslog det som vi giver vores hunde

• #10   23. feb 2010 har købt 100 kg kallun for 1300,- og har en hvalp på lidt over et halvt år.
    hun får hver anden dag,
    1 kilo kallun, 5-6 reven gulerodder og lidt pasta/ris. Nogle gange er det en grønsagsblanding i stedet for, eller æbler og andre frugter. ovenpå det får hun lidt fiskeolie. den dag hun så ikke får kallun får hun tørfoder (god hvalpefoder!)

Kommentér på:
Hjemmelavet hundefoder

Annonce