Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specific hundefoder?
  • #1   20. feb 2010 Hej Suzi N. - Malou for Specific Join Support. Intet dårligt at sige - men
    tror jeg kan få det samme hos Olivers til en anden pris.

• #2   20. feb 2010 for er får sf.

• #3   20. feb 2010 vi har fodret med specifik..
    jack var meget glad for det i starten, men han bliver hurtigt træt af sit foder,
    så vi er skiftet over til hills..

men han pels er flot, og hans mave fungeret rigtig godt på specifik..

• #4   20. feb 2010 vores mopper får specifik og de elsker det..........

• #5   20. feb 2010 Jeg fodre med et af deres allergi produkter og er tilfreds

• #6   20. feb 2010 Vi bruger Specific Puppy som godbidder til Sofus. Vi fik en pose ved dyrlægen. Ellers bruger vi Hills og det er bare guf for ham

• #7   20. feb 2010 Jeg fodrer også med specific. Fordi det er det foder hun blev startet op på fra opdrætters side.. Desuden spiser hun det med velbehag og vokser som hun skal...

• #8   20. feb 2010 Tak for alle jeres svar.

Vi har nemlig lige fået en prøve fra dyrlægen til vores 6 mdr. hvalp. Først havde vi købt en sæk fra Iams (Eukanuba) og det er ikke fordi han ikke vil spise det, men han interesserer sig bare ikke så meget for sin mad. Han får dog spist så han stadig ser pæn ud osv.

Men vi har så prøvet det fra Specific de sidste par dage, og interessen er desværre den samme. Men en ting vi har lagt mærke til er at hvor han før pøllede tre gange om dagen (morgen-eftermiddag-aften) og gerne meget hurtigt på lufteturen, så har han nu kun skidt to gange om dagen!

Det må vel betyde at foderet er bedre for han mave, eller??
    Hvor meget koster Specific?

På forhånd tak smiley

• #9   20. feb 2010 Jeg bruger også Specifik til senior hunden. Grunden til at din hund kommer af med mindre afføring er måske fordi der er mere af det gode i? Altså din hund optager mere af maden og derfor kommer der mindre ud.
    Skiftede selv fra Olivers fordi min hund tog på af maden - det skal også siges at han er kastreret.

• #10   20. feb 2010 Min den "gamle" får Specific. Han har nogle tarmproblemer og får CYD-HY, som er beregnet til foderintolerance og han fungerer super på det! Havde problemer med ham i to år, hvor vi fik ham undersøgt på alle leder og kanter og han fik diverse behandlinger. Så satte jeg ham på Specific og har ikke haft problemer i nu 2½ år. Han trives super - er god i huld og har en smuk blank pels.

Den lille er meget kræsen og vil hellere have RC, så det får hund og fungerer fint.

Kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor du vil skite foder, når du har noget, der virker. Jeg ser ikke så meget på foderanalyser, men bruger de mærker jeg (eller bekendte) har erfaring med og bruger det, der virker for den enkelte hund.

• #11   20. feb 2010 "Kan i øvrigt ikke forstå, hvorfor du vil skite foder, når du har noget, der virker."

Hvis du læser er det jo heller ikke derfor, det er fordi han ikke interesserede sig så meget for sit foder, så vi ville prøve om han bedre kunne lide noget andet, og ved en gratis prøve fra dyrlægen var det jo et forsøg værd.

Nu overvejer jeg dog stærkt at skifte tilbage til det "gamle" igen.

Jeg har lige været ude på dagens sidste tur, og han besørgede ikke! Dvs. han kun har besørget én gang idag. Ved middagstid. Det kan da ikke være normalt? Når han før besørgede tre gange om dagen.
    Jeg er godt nok nervøs for der ligger en gave til os på gulvet imorgen, selvom han ellers er renlig smiley

• #12   21. feb 2010 Suzi: Sorry... læste tråden lidt hurtigt. Forstod, at hunden fungerede fint på det.

Vil lige tilføje, at det ikke nødvendigvis er en katastrofe, at en hund ikke er så madglad. En sund og rask hund spiser, hvad den har brug for.
    Man kan let blive lidt "snydt" af en knap så madglad hund og købe sig igennem 5-10 forskellige fodertyper uden held. Hunden er måske interesseret de første par dage, men så er det det samme igen. Frustrerende!

Hvor mange gange om dagen spiser hunden? Hvis den kun spiser en gang dagligt, kan det godt passe, at den kun skal af med noget én gang på Specific. Det skal min hanhund også... det sker dog, at der kommer noget 2 gange.

• #13   21. feb 2010 Ja jeg tror også at han er sådan en hund.. Jeg kommer bare fra et hjem med to MEGET madglade hunde! smiley Så jeg synes jo nærmest det er normalt at hunden så og sige, slikker skålen ren! smiley Og alt andet mad end hans egen mad, spiser han med glæde med det samme.

Han får mad to gange dagligt.

Der lå ingen gave til os på gulvet her til morgen, og på morgenturen gik der ikke ret lang tid inden han besørgede. Så det kan godt være vi skal til og vænne os til det, hvis vi skifter til det foder. Om ikke andet, så må hans mave da optage det foder super godt!

Kommentér på:
Specific hundefoder?

Annonce