{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

hvorfor?? {{forumTopicSubject}}


Jeg sidder og ser annoncer osv og undre mig vildt meget

Bla en malteser annonce,,,der står man skal klippe den 2-3 gange om året??,at den så bare kræver en ugentlig børstning??.....jeg bliver lidt harm fordi hvor mange bliver ikke vildledt her? og hvem går dte ud over hundene??

en malteserpels vokser fra nedklippet og helt ud på ca 12 mdr,,men hvis man kun reder dem 1 gang ugentlig så skal de godt nok være krothåret så

Så ser jeg en annonce for bokser hvalpe,,en forklarer sælger om diverse chek,,,nu er parring jo sket og det er svært at gøre om men hun skriver ligefrem til en at hun aldrig ville sælge hvalp til vedkommende??...øh tænker jeg måske man ikke har gjort tingene korrekt men at køber tager tingene alvorligt hhvad de køber har det for det første 100% ret til og ikke mindst bør man så ikke som opdrætter være glad for folk er seriøse?

Ved ikke lige hvor jeg vil hen med indlæg blev bare sådan lidt søndags mopset:-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor??
  • #1   21. feb 2010 steen ja du har ret
    nu sælger jeg selv hvalpe og tror du ville blive forbavset over hvor lidt nogen ved
    Jeg har fået en malteser retur fordi han skulle jo friseres hver dag:-((

    Jeg syntes bare dte er så uansvarligt at man som sælger fejl informere folk,,købere regner jo med man ved besked,,,,,,,jeg siger altid til mine kunder at malteser pelsen er et helvede(lidt i sjov) og den kræver frisering dagligt hvis man ikke klipper dem


Kommentér på:
hvorfor??

Annonce