{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Hvordan stoppes det her???? {{forumTopicSubject}}

Skriver lige om en lidt ubehagelig oplevelse fra denne weekend ;(
En veninde ringer til mig om jeg vil med hende ud og kigge på hvalp...og ja...det vil jeg da smiley
Det er blandingshvalpe mellem cairn terrier og border terrier, lige den blanding min veninde har ønsket sig længe da hun har haft denne blanding før..
Da vi ankommer til adressen ser vi et "faldefærdigt" hus og en indhegning i gårdspladsen med nok 20 hunde!! Store hund som rottweilere og grand danoise og små hunde af alt muligt, de slås og gør i en stor tumult alle sammen ;( Jeg blev lidt bange især på de små hundes vegne..
Nå men en ældre dame hvis udseende jeg ikke vil skrive om kommer ud og råber af de her hunde at de skal holde deres k...!!!! Men det hjalp intet!
Vi bliver vist ind i stuehuset hvor hvalpene er, og ja en masse andre hunde i alle rum, overalt er der hunde! I små bure også, endda en der lå med 6 ugers hvalpe!! Men de var der kun fordi vi kom? Sagde hun! Og så passede hun lie nogen hunde for en veninde der var blevet smidt ud af sin bolig!! Jeg talte til omkring 40 hunde plus løst og fast!! Og det bar tydelig præg af at hun ikke kunne styre det, desværre...
Hvalpene var noget sky og så meget uplejede og beskidte ud (skal lige sige der STANK i det hus, der var tis og bæ overalt)!!adrrr
Stakkels stakkels hunde...min mening er de bare skulle fjernes, hurtigere end hurtigt!!!
Hun havde ikke godkendelse men havde fået noget tid til at få lavet forhold ok til hundene af politiet sagde hun??
Hun fodrede med billig foder fra brugsen og var ikke reg opdrætter
JØSSES jeg er chokeret... En rigtig hundehandler!!!!
Hun havde været i tv for mange år tilbage sagde hun men INGEN kunne stoppe hende mente hun, hun havde de hunde som sine børn....jo men hvem har mellem 20 og 40 børn???? ;(
Navn og adresse kan oplyses i pb hvis nogen mener at kunne gøre noget her?
Min veninde købte IKKE hvalpen, men hun har godt nok lyst til at hente en eller flere af dem, bare for at redde dem fra stedet...hun skældte og smældte over samtlige hun mens vi var der og det hjalp NADA!!!
Jeg har det rigtig dårligt med hvad jeg har set og oplevet ;( Har IKKE sovet i nat...bare tænkt på de stakkels hunde..
Skal lige sige at hundene ikke var desideret vanrygtede!! Fodermæssigt var de rimelige, dog nogen for tynde!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan stoppes det her????
Kommentér på:
Hvordan stoppes det her????

Annonce