{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Vil lige høre folk mening!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en kammi som er den heldige ejer af 3 hunde købt i Polen hos en god kennel, personen har handlet disse hunde, gennem en person i KBH, da hvalpene var gamle nok til at komme ind i DK, kom opdrætteren til KBH og afleverede hvalpene, min kammi skriver her under på en alm. købskontrakt, hvor opdrættren også skriver under, og ingen andre. Denne person som er formidler af forbindelsen til den polske kennel og min kammi er så blevet en del uenige om visse ting, ud fra at formidleren mener han ikke lever op til denne købskontrak som han skrev under på. Min kammi mener så formidleren er helt galt på den.
Idag får min kammi så en mail, hvor formidleren så indformere min kammi om at formidleren kommer til at være medejere af nogen af opdrættren fra polens hunde, deri blandt moren til min kammi´s hvalpe, og nu mener formidleren så at han/hun har alt og sige ang. om min kammi lever op til denne købskontrakt.... Formidleren har enda sagt lever min kammi ikke op til købskontrakten, kan formidleren hente disse hunde.

Nu vil jeg gerne høre om i mener, fordi en kennel sælger/laver medejere af nogen af sine hunde, har denne køber/medejer så magt til at gøre sådan ting som hente en hund, når formidleren ikke har skrevet under på denne købskontrakt?????? Håber i fatter hvad jeg har skrevet og meningen i det...

Mvh Christine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil lige høre folk mening!!!!!
Kommentér på:
Vil lige høre folk mening!!!!!

Annonce