{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Hun river tapetten af. {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Mille på 5 mdr, river tapeten af, og derefter graver hun hul i væggen, hvorfor gør hun dette?! og hvad kan vi gøre for at få det stoppet!?
Hun gør det både når vi er hjemme, og ikke er hjemme,
og hun har masser af legetøj.
Både aktivitetsbold, tyggeben, bolde, knude osv.
men det er ikke nok, tapetten er meget bedre..
Håber virkelig I kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Hun river tapetten af.
  • #1   23. feb 2010 Hvad laver I med hende når I er hjemme ved hende, og hvad gør I inden i forlader hende når i skal væk hjemme fra?

Hvor ofte er hun ude at gå, og hvor lang tid?

• #2   23. feb 2010 Mon ikke det er tænderne der klør?

Når hun osse gør det når i er hjemme, kunne det jo løses ved at sprøjte noget på tapetet der ikke smager godt (man kan købe "gå-væk-hund", og mange har succes med forskellige hjemmelavede løsninger), og så ganske enkelt have øje på hende, så i kan stoppe hende, hvis hun begynder, og evt tilbyde hende noget mere hensigtsmæssigt at tygge i.

Derudover kunne man måske overveje om hun keder sig? Hvad laver i med hende i løbet af dagen?

• Henrik P
    Henrik P Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #3   23. feb 2010 det er jo almindelig at hunde fra 5 måneder til 1½ år kan være destruktive .
    Vores RR havde det lige sådan dog lod han bygningen være og konsentrerede sig om vores fodtøj og andre ting som madrasser og andre ting som tydeligt var skønt at plukke i stykker. Vi gav 4000 for Mandela og det kostede han nok også efterfølgende ak.
    Når han tog ting i munden eller allerede når han var på vej dertil så klap hårdt i hånden og sig NEJ og afled hans opmærksomhed på noget andet, aktivere hunden både fysisk udenfor og mental , gerne ved at lære hunden de ting som skal til for at han ikke tager magten i familien.
    for ca.tre uger siden i TV så jeg hende den engelske dame som der havde en hund med netop de problemer under behandling. Vi har med held brugt en af hendes fremgangsmåder til at lære vores RR at lade være med at tigge ved bordet. jeg kan andbefale at se hendes programmer på TV ( det er mig eller hunden)

• Henrik P
    Henrik P Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #4   23. feb 2010 fortsættelse" Det er mig eller hunden" med Victoria Stilwel lørdag ca kl 14,20
    jeg har lært mere af at se de pogrammer end den træning vi gik til hos Dch
    håber du kan bruge det til noget smiley

Kommentér på:
HJÆLP! Hun river tapetten af.

Annonce