1.168 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Carnivor hundefoder Carnivor hundefoder

Nogle der kender det.. Fik et par prøveposer med hjem og Joey er VILD med det.. Han spiser og spiser, hvilket bestemt ikke er normalt for ham.. Kiggede så lige på nettet og kan se hovedbestanddelen i foderet er majs, hvilket jeg ikke er så glad ved, men eftersom det lader til at joey bare er helt skudt id et foder, vil jeg lige høre om der er nogle der har gode som dårlige erfaringer med det...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carnivor hundefoder
  • #1   23. feb 2010 hvad er der ellers i?

• #2   23. feb 2010 fandt lige ingredienserne her:)

Ingredienser: Majs, kyllingekød, majsgluten, ris, lamme- kød, roetrævler, fjerkræfedt, hydrolyseret kyllingeprotein, fersk kyllingekød, kartoffelmel, helægspulver, ølgær, salt, fruktooligosaccharider, zink-methionin, yucca.

synes i hvert fald to af de tre første ingredienser burde være kød.. men har ingen erfaring med foderet...

• #3   23. feb 2010 Undre mig over de nævner kylling to gange, kyllingekød og fersk kyllingkød og så også kyllingeprotein.

• #4   23. feb 2010 Til min smag fylder Majsen fylder for meget i foderet..
    Der ud over tænker jeg - hvad er det kyllingekød der står først - hvis det ikke er fersk?

• #5   23. feb 2010 Jeg har næsten lige været ude og hente en pose til min fars hund og fik en snak med damen...

Jeg nævnte nemlig også over for hende at jeg ikke var så vild med at majs var først på listen. Hun sagde at det var den fordi kyllingen var delt op i flere som "Raceist" nævner. Hvis man lagde dem sammen ville den stå først. Og det ville måske også blive ændret på ingredienslisten, da flere havde undret sig og ikke var glade ved at majs stor først. Hvilket jo også er lidt forvirrende.

Skal jo ikke kunne sige om det passer det hun siger, men hun virkede som om hun vidste hvad hun snakkede om og virkede ret reel :o)

Fars hund er også vild med det, men den spiser nu også alt :o)

• #6   23. feb 2010 altså jeg synes i det hele taget indholdslisten er mærkelig, måske jeg skulle ringe til dem og forhøre mig?

• #7   23. feb 2010 så spørg lige hvad det første kylling er hvis det ikke er fersk?

• #8   23. feb 2010 og hvor meget omega 3 og 6 der rent faktisk er i.

• #9   23. feb 2010 undrer mig også over der ikke er tilsat andre former for vitamin og kalk.. fx glykosamin til de store hunde... der står jo det er et all round foder

• #10   23. feb 2010 her er hvad vores foder indeholder

Indhold:

Fisk og krebsdyr, ærter, kartoffel, fedt (kylling), roefibre, hørfrø, mineraler, vitaminer, gær, æg, cikorierod, gulerødder, antioxidant (naturlige Evitaminer, d-mix tocopherol, rosmarin, citronsyre), hyben, tang, spinat, tranebær, æbler, tomat.

Nøgletal:

Indhold.

Protein 26%

Råfedt 18 %

Træstof 3 %

Råaske 8 %

Vand 9 %

Calcium 1,4 %

Fosfor 1,0 %

Magnesium 0,13 %

Natrium 0,3 %

Omega-3 1,28 %

Omega-6 2,88 %

Kcal. (ME) 4015

Vitaminer & mineraler:

Tilsat pr. kg.

Vitamin A 15.000 i.e.

Vitamin D3 1.500 i.e.

Vitamin E 165 mg.

Vitamin C 55 mg.

Vitamin B1 8 mg.

Vitamin B2 6 mg.

Vitamin B6 5 mg.

Vitamin B12 0,03 mg.

D- Pantotensyre 15 mg.

Folinsyre 1 mg.

Biotin 0,6 mg.

Niacin 20 mg.

Cholin chlorid 1.200 mg.

Jern 150 mg.

Zink 200 mg.

Jod 2 mg.

Selen 0,4 mg.

Kobber 10 mg.

Mangan 10 mg.

• #11   23. feb 2010 jamen jeg kan bare ikke finde en fuld produkt analyse, og jeg har det ikke godt med at give ham noget jeg ikke ved hvad der er i.. jeg bruger normalt acana, men joey er begyndt at få tilbagefald af skæl og kløe hvilket han også fik af orijen, da vi havde brugt det gennem længere tid, så enten skal vi tilbage på regal, eller også er det et helt nyt foder..

• #12   23. feb 2010 Jeg har også søgt, men kan ikke finde noget.

Kommentér på:
Carnivor hundefoder

Annonce