5.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Carnivor hundefoder Carnivor hundefoder

Er der nogen af jer der har erfaringer med dette foder? Jeg har læst meget om det og kigget i deres buchure og syntes egentlig at det virker meget fornuftigt.

Jeg er IKKE interesseret i at høre at det og det foder er bedre eller noget i den dur. Det er KUN erfaringer med Carnivor jeg søger, så har du ikke det, bedes du venligst holde dig ude af tråden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carnivor hundefoder
  • #1   23. apr 2010 Jeg har en generel viden om foder som jge da gerne deler...

Vidste du ex godt at den første ingrediens der står på ingredienslisten er det der er mest af i foderet..?

Blot til info hvis du ikke vidste det ;o)

• #2   23. apr 2010 Kan du eventuelt linke til en indholdsfortegnelse?

• #3   23. apr 2010 Klik på Fodervejledning Carnivor under boksen PDF DOWNLOAD

www.hk-hornsyld.dk/p332.asp

• #5   23. apr 2010 Tak for det Krumme :o)

Egentlig synes jeg at foderets navn er temmelig misvisende ;o)

Carnivor = kødæder. Foderet skulle have heddet Omnivor ;o)

Den første ingrediens er majs, den tredje er majsgluten og den fjerde er ris.

Jeg kan ikke bedømme om dette foder er godt - jeg selv ville ikke vælge det, da jeg synes at et hundefoder skal have kød som den første ingrediens.

• #7   10. jun 2010 Hej

Jeg har også kigget meget på det hr foder og jeg synes det lyder ret godt?
    Der står jo at der er minimum 26% kød og efter indholdsfortegnelsen er det da meget set i forhold til mange andre fodertyper.
    Der er ikke meget stivelse og mel som der er i så meget andet heller?
    Det kunne være rart hvis der var nogen der havde prøvet at fodre med det her foder, da det jo er lidt svært at skrotte det uden at høre hvordan det i virkeligheden er (:

• #9   10. jun 2010 Krumme - har du studeret Royal Canins ingredienslister? Der står også ofte majs og ris som første ingrediens og det bliver jo stemplet som et kvalitetsfoder. Derfor tænker jeg at hvis ingredienserne i Carnivor, minder om dem i RC, så burde Carnivor jo også være et kvalitetsfoder, rent statistisk set.

Jeg kunne stadig godt finde på at købe en sæk, for at se hvordan det var.

• #11   11. jun 2010 Så er vo to Krumme

• #12   11. jun 2010 ''Jamen jeg kunne heller ikke drømme om at købe et RC produkt med majs eller ris som 1. ingrediens.. :o)''

Så er vi to Krumme, skulle der have stået smiley

• #13   16. jun 2010 Jah.. Fik lige kigget nærmere på indholdet..
    Men hvis man gerne vil have noget hundefoder med et højt indhold af kød, er der det der orijen smiley Jeg har lige bestilt en sæk af det som gerne skulle komme en af de nærmeste dage.. Tror det er noget godt foder. Der er 70% kød i smiley

• Anders C
    Anders C Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 1
    #14   15. aug 2013 Hej folkens... Lidt en sjov diskussion i har gang i her... For jeg skiftede fra hills til eukanuba og til sidst carnivor som jeg har brugt i 3-4 måneder... Det er en billig kvalitets foder i finder ikke bedre... Den er allergivenlig og min hund har langt om længe taget de 4-5 kg på som jeg synes han manglede... Hans pels er blevet meget flottere og han fælder ikke så meget mere... Så helt bestemt et kvalitets produkt... Jeg kommer ikke til at bruge andet... Ps. Jo bedre foder man bruger jo mindre afføring kommer dyret af med... Bare en info...

Kommentér på:
Carnivor hundefoder

Annonce