Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Hvornår bliver hanhund kønsmoden
  • #1   24. feb 2010 Mener det er allerede i 5-10 måneders alderen smiley

• #2   24. feb 2010 oh shit, det var min bange anelse.. HMM

Vi passer lige pt. en hun hund og han er sku lige sprunget på hende.. godt nok sådan lidt sidelæns (det var kæresten der så det) og han "råbte" jo selvfølgelig op for at få vores hanhund til at stoppe..

Han er fra d. 25 september, dvs. næsten 5 mdr..

• #3   24. feb 2010 Ca. 6 mdr. har jeg fået at vide
    Der skulle jeg ihvertfald holde Talut fra pigerne hvis de kom i løb,,for der var han klar ;o)
    (han er selvfølgelig blevet kastreret nu)

• #4   24. feb 2010 Jamen er hun i løb da ? Og i så fald hvor langt henne ?

• #5   24. feb 2010 En hanhund kan producere hvalpe allerede fra den er 3 mdr gammel. Så rammer han, kan der sagtens være held i det.

Sad de sammen? Eller hoppede han ned med det samme og er tæven i løbetid?

• #6   24. feb 2010 det tror jeg ikke hun er.. men er ikke så meget inde i det parringshalløj.. smiley Vi fik hende i lørdags, og skal have hende til på fredag/lørdag..

• #7   24. feb 2010 Du er nok lige nød til at tjekke hende bagi engang,,hvis hun er hævet så skal du holde dem adskilt. Der er sjældent blod eller ret meget udflåd når hun er "klar" ca. midt i løbetiden

• #8   24. feb 2010 okay, altså jeg lagde mærke til idag da jeg havde dem ude, at hun satte sig ned og nærmest "kørte" bagdelen hen ad jorden??

Hun var ikke kommet af med afføring, så det kunne ikke være rester af det der sad og irriterede.. :s

• #9   24. feb 2010 Hvad vil det sige at analkirtlerne er fyldt?? smiley

• #10   24. feb 2010 Hanhunden kan altså også godt finde på at gøre forsøget, når hun er på vej i løbetid - det kan jeg da se her.
    Hvis hun virkelig er i løbetid, så må din hanhund gerne komme på ferie her de næste dage

• #11   24. feb 2010 Linda N: Jamen tusind tak smiley hihi
    Satser på hun bare er på vej i løbetid eller at min hanhund bare øver sig ;o) haha
    Men gud det kunne blive nogle kære små hvalpe.. ;o) (vores er bl. af japansk spids og mini collie, og hun er bl. af labrador og golden retriever - ligner dog en lab, bare større)

Ceteris Paribus - FriggFoto . : Okay, ja det lyder dælme ikke rart.. Det må jeg da endelig huske at sige når de kommer og henter hende på Fredag/lørdag..

• #12   24. feb 2010 Så lidt..
    Har du ikke en aftale med ejeren om betaling for evt. dyrlægebesøg, eller kan du kontakte dem?
    Det vil da være synd for hunden, hvis det er analkirtlerne, og den så måske skal gå med det indtil mandag...
    Hvis hun virkelig er i løbetid, så er det lidt uansvarligt af dem at aflevere hende hos dig, synes jeg - selvom det kunne blive nogle rigtig sjove små vapser...

• #13   25. feb 2010 Nej har ikke nogen aftale om det, og kan ikke rigtig komme i kontakt med ejerne.. smiley Hun har heldigvis ikke vist flere tegn på det skulle være det..

• #14   12. dec 2012 hej. jeg har lige fået en hanhund på 4 måneder sidste søndag, han er så begyndt at prøve at parre med hans pude til hans kurv.
    men han er også begyndt at tisse indenfor hele tiden, er det meget normalt, for at afmærke teritoriom eller ? og kan man gøre noget ved det ?

Kommentér på:
HJÆLP Hvornår bliver hanhund kønsmoden

Annonce