450 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Små hunde og småbørn ??? Små hunde og småbørn ???
Lige et spørgsmål mere
Hvilke erfaringer har i med små børn og små hunde?
Er det forsvarligt
Kan børnene respektere at de ikke må være så vilde osv og kan de små vovser klare det?
Nogle gode råd?
Jeg har en datter på 3 år og har ingen hund endnu. Vi har en kat på 7 år, som hun har lært at man kun skal ae med osv. men der har været gange hvor hun lige har haft taget fat i ørerne eller lign.
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
feb 2006
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Men min holdning til det, er at det kommer an på hvordan man opdrager sine børn, Bella vejer ikke mere end 5 kilo, og hun har ingen problemer med at være i samme hus som små børn.
At de kommer til at daske til hende, sker der intet ved. Men børnene skal lære, hvordan man er sød ved dyrene.
feb 2006
Godt sagt....
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 7
Ja, mener også at det er hvordan man opdrager sine børn.
Det var dog uforsvarligt hvordan den lille papillon er blevet udsat for.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
Da Andreas var ca 2 år var han ikke sød ved hunden....den havde en svær tid selv om jeg forsøgte at beskytte den!!!!
Jeg ved at drengen ikke gjorde den ondt med vilje men det er nu engang en del af et barns udvikling at udforske sin omverden og dens reaktioner i den alder!!!
Ind imellem var han "ond" ved hunden fordi han vidste han fik MIN opmærksomhed øjeblikkeligt!!!
Jeg tror det er lige meget om hunden er stor eller lille....de må "lide" i den periode hvor barnet finder ud af at det kan gøre noget og så sker der noget andet!!
Det har intet med opdragelse at gøre for et barn i den alder forstår det ikke!!!!
Jeg tror derimod at vi skal beskytte hunden så meget som muligt i den periode, og glæde os over at det ændrer sig........min dreng og den hund var uadskillelige senere....!!!!
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 161
Små hunde og småbørn ???