450 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Små hunde og småbørn ??? Små hunde og småbørn ???

Lige et spørgsmål mere smiley

Hvilke erfaringer har i med små børn og små hunde?

Er det forsvarligt

Kan børnene respektere at de ikke må være så vilde osv og kan de små vovser klare det?

Nogle gode råd?

Jeg har en datter på 3 år og har ingen hund endnu. Vi har en kat på 7 år, som hun har lært at man kun skal ae med osv. men der har været gange hvor hun lige har haft taget fat i ørerne eller lign.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde og småbørn ???
  • #1   4. apr 2006 Altså vi har en Bull Terrier på 20 mdr og en lille dreng på 5 mdr, og det går fint. Nemo vil bare slikke og passe på ham, og Nemo ved også godt at han skal passe på ikke at træde på ham.. Og vores søn må gerne hive Nemo i ørerne osv. Det siger Nemo ikke noget til...

• #2   4. apr 2006 Dorthe... . Ej hvor synd for det bette pus........

• #3   4. apr 2006 Jeg har ikke selv børn...
    Men min holdning til det, er at det kommer an på hvordan man opdrager sine børn, Bella vejer ikke mere end 5 kilo, og hun har ingen problemer med at være i samme hus som små børn.

At de kommer til at daske til hende, sker der intet ved. Men børnene skal lære, hvordan man er sød ved dyrene.

• #4   4. apr 2006 * Nutella-Mor *
    Godt sagt....

• #5   4. apr 2006 Tak for svarerne.
    Ja, mener også at det er hvordan man opdrager sine børn.
    Det var dog uforsvarligt hvordan den lille papillon er blevet udsat for.

• #6   4. apr 2006 Min dreng og min lille hund var ca jævnaldrene....
    Da Andreas var ca 2 år var han ikke sød ved hunden....den havde en svær tid selv om jeg forsøgte at beskytte den!!!!
    Jeg ved at drengen ikke gjorde den ondt med vilje men det er nu engang en del af et barns udvikling at udforske sin omverden og dens reaktioner i den alder!!!
    Ind imellem var han "ond" ved hunden fordi han vidste han fik MIN opmærksomhed øjeblikkeligt!!!
    Jeg tror det er lige meget om hunden er stor eller lille....de må "lide" i den periode hvor barnet finder ud af at det kan gøre noget og så sker der noget andet!!
    Det har intet med opdragelse at gøre for et barn i den alder forstår det ikke!!!!
    Jeg tror derimod at vi skal beskytte hunden så meget som muligt i den periode, og glæde os over at det ændrer sig........min dreng og den hund var uadskillelige senere....!!!!

• #7   4. apr 2006 Din datter er 3 år og har haft sine erfaringer med en kat.....det er guld værd!!!

• #8   4. apr 2006 vi har 2 børn på 4 og 6 år....vi har haft altid hunde mens børnene var små.....og jeg vil sige at fra 3 års aldren bliver det meget nemmere at lærer sine børn hvor og hvordan man gør med hunden....der hvor der kan ligge problemer ,, er hvalpen mange gange er for vild og måske vælter dem........men god fornøjelse.

Kommentér på:
Små hunde og småbørn ???

Annonce