Afslutning Show of Winners {{forumTopicSubject}}
Ups og undskyld. Faldt lige i søvn på sofaen. Her er så dagens højdepunkt fra i dag. Som sagt var det ikke resultatet der var værd at skrive hjem om. Næh nej. Imens vi ventede på 2. runde skulle Maj-Britt "lige låne Bianca". OK, det var da også i orden. Så så bare at de stod og kiggede på til højre for ringen. Pludselig var der en klokke der ringede, for hvem sad der på 1. parket. Det gjorde såmænd vedkommende som skulle kåres som Årets hundeven.
Nu vidste jeg jo at vedkommende havde en gårdhund, så jeg spurgte Ulf, som er hovedmanden bag Show of Winners om vedkommende ikke havde lyst til at se min hund, for vi havde jo samme race. Og jo, det ville Årets hundeven.
Så Bianca har i dag (og jeg og Maj-Britt også) hilst på Søs Egelind og hun blev så glad for at hilse på Bianca. "Guud" siger hun, skal en gårdhund se sådan ud? Det kunne jeg da kun sige ja til. Ih, så var hun helt oppe at køre, for hun havde gået og bildt sig selv ind at hendes var for tyk. Hun var virkelig begejstret for Bianca, og sagde at også at hun sagtens kunne se forskel på hendes og Bianca, og hun synes at hun var noget så fin og smuk. Det var en lidt forlegen Bianca der stod på bagben og blev nusset af Søs. Var jeg så bare lidt stolt - "vi" har talt med en kendis, og hun virkede glad for at have hilst på Bianca. Show of Winners handler jo om hunde, og så var det da også passende at Årets hundeven hilste på den eneste Dansk/svensk gårdhund der deltog i arrangementet.
Hvem var lidt høj, da vi kørte hjem og igen tak Maj-Britt for din fremragende idé, lige at skulle låne Bianca, for den havde jeg ikke regnet ud.
I øvrigt spurgte hun om der også var Shiba'er med, hvilket vi desværre måtte sige nej til. Men vi havde en god dag. Nu er det snart på hovedet i seng, for alle kræfter er brugt op.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Men igen et kæmpe tillykke med det hele, godt gået.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Håber at Hundemutter kan fortælle hvem der vandt hele Showet. Da vi tog hjem var de 1½ time forsinket, og vi er sikre på at det ikke ville være færdigt før efter kl. 22. Der er nogen der får en meget lang og sen tur hjem.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Aj, det lyder som om det var alle tiders tur og hvor jeg under jer det, Gitte.
SKØNT med en glad tråd:-))
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Afslutning Show of Winners