{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Hanhunden strinter når han er på besøg {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skriver fordi at min hanhund strinter og skider indenfor når han er på besøg eller bliver passet.

Han er 100% renlig hjemme og steder hvor han ofte er, men når han bliver passet hos f.eks svigermor, kan han finde på at strinte op ad stoleben eller skide på gulvet, og det er selvom han lige har været ude!. De har også en hanhund, men han er på ingen måde dominerende overfor min hund.

Jeg tager ham storset altid i det og så ryger han med det samme udenfor, men alligevel har han helt glemt det når han gør det igen på et senere tidspunkt. Han ved udemærket godt at han ikke må, det kan man tydeligt se på ham når jeg kommer løbende for at stoppe ham.

Jeg har stærkt overvejet at få ham kastreret, men er ikke sikker på om det vil få ham til at stoppe?

Det er ikke fordi han mangler opdragelse eller regler, for han ved udemærket hvem der bestemmer og jeg har ingen problemer med ham i hverdagen, det er kun når han er ude hos fremmede.

Det er klart for mig at det er fordi han skal afmærke terriorium, men hvordan får jeg ham til at forstå at han ikke må?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanhunden strinter når han er på besøg
  • #2   3. mar 2010 Min erfaring siger mig, at det ofte er usikre hunde, der har behov for at markere i tide og utide - om det er sådan for din hund, skal jeg jo ikke kunne sige, men det kunne være en mulighed.

Derudover tror jeg, du skal overveje om han i virkeligheden er klar over, at han gør noget forkert, når han markere. Hvis du kommer løbende og virker vred, kan det ligeså godt være det han reagerer på og måske ikke så meget det, at han har markeret - det er ikke sikkert, han forstår, at det er det du er vred over.

• #3   3. mar 2010 Tænker bare at jeg ikke vil kastrere ham hvis det ikke har nogen virkning?

• #4   3. mar 2010 MIn Simba blev kastr. pga. for stor testasteron( staves ) , han var totalt svulmet op forneden og stresset.

Som i bonus til denne kastr. er han fuldstændigt holdt op med at markere rundt omkring , han tisser når han skal og thats it

Han markerede temmelig meget før kastr. , men dog aldrig indendørs.

• #5   3. mar 2010 Det er også værd at være opmærksom på, at nogle hanhunde, som før kastrationen virker selvsikre, efter kastrationen kommer til at fremstå usikre, fordi de ikke længere producerer testosteron.

• #6   3. mar 2010 jeg har også en kastr. hanhund og han markere stadig når han er i byen eller andre hanhunde er på besøg hos os

Kommentér på:
Hanhunden strinter når han er på besøg

Annonce