{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

"En ven for livet" {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har gjort et røverkøb i dag smiley
Var et smut i genbrugen - og faldt over nogle fantastiske bøger jeg måtte eje. bl.a. denne bog om valg af og livet med hund smiley
Og sikke en skøn bog smiley

Flere af "tidens racer" beskrives på den mest subjektive måde jeg nogen sinde har læst. Mere hjertevarm og skøn bog skal man lede længe efter smiley
Den fortæller virkelig, at vil man se det skønne i en hund, så er der altid noget at finde smiley

F.eks. skriver forfatteren under malteseren "Der må også tages hensyn til dens kost, som helst skal bestå af kiks og magert kød. Kun det bedste er godt nok." gg smiley
Pudlen; "Skønhed, Trofasthed, Klogskab - og i øvrigt alle andre af menneskets sjældneste og bedste egenskaber er samlet i et vidunderligt hele i denne dejlige hund"
Engelsk bulldog; Den tåler kun at blive behandlet med den største godhed, og så blødt er dens hjerte, at blot et uretfærdigt ord kan bringe den på bristepunktet af sorg". smiley

Det er helt fantastisk at læse!

Og at se hvilke racer der åbenbart var fremme i dk i 1946 smiley Mange terrier racer man ikke ser ret meget i dag...

Kan kun anbefale ind imellem og tjekke jeres lokale genbrug ud - nogen gange er man heldig og finde perler til ingen penge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "En ven for livet"
Kommentér på:
"En ven for livet"

Annonce