Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandler af Olivers i midtjylland??
  • #1   8. mar 2010 Du kan da sagtens få leveret direkte fra Olivers selvom du bor i Jylland, så vidt jeg ved?

• #2   8. mar 2010 Det ved jeg :o) men det er tit billigere hos en forhandler/kennel der bruger det..
    Og lige nu, vil jeg gerne bare købe en sæk large breed start eller en adult hurtigst muligt, da kæresten har købt pedigree til dem og det trives de slet ikke på :o( den lille har tynd mave.. Kæresten er ikke hjemme hele uge og har bilen, så det skulle gerne være en tæt på... Kæresten mener at jeg bare skal gi dem pedigree i denne uge, så kan vi købe olivers når han kommer hjem.. Men jeg kan ikke li at gi dem det :o(

• #3   8. mar 2010 hej smiley
    jeg bor i jylland, og får leveret direkte fra olivers.
    deres hjememside er www.olivers.dk
    det er gratis at få leveret hvis du køber over et eller andet beløb, det vist kun 200-300 kr.
    Mvh Michelle

• #4   8. mar 2010 Du får det indenfor max tre dage smiley
    Men du har ret - hvis man kan finde én, der køber i store portioner er der mulighed for gode procenter. Vi er selv med i en fantastisk Olivers indkøbsring her på Amager smiley

• #5   8. mar 2010 Vi plejer at købe det tæt på silkeborg, der kan jeg få large breed og adult billigt :o) men der er bare frygteligt langt, når man ikke har en bil hjemme ;o) Forresten så er jeg DYBT forelsket i din Aqui! Smuk hund!!

• #6   8. mar 2010 Tak Linda - jeg er også selv ret forelsket i ham. Jeg er glad for at jeg brugte tre år, fra vi mistede den gamle husky, på at finde den helt rigtige nye hvalp. Han har levet op til alle mine største forventninger smiley

Kommentér på:
Forhandler af Olivers i midtjylland??

Annonce