{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør den det? {{forumTopicSubject}}

Vi har en dobermann (han) på 2 år, og han har den vane at når han vil lægge sig ved siden af os, så smider han sig ned, og altid halvvejs oven på os /mig. Det virker som om han VIL mærke os, men hvis vi ik' er forberedt så kan det næsten ende som en mavepuster, og hvis vi trækker os væk når han ligger på os, så går der ik' lang tid før han har møvet sig hen til os igen.
Jeg har aldrig oplevet den slags før med de hunde jeg har haft!
Og ja, vores hunde ligger i sofaen og sengen :o)
Det har aldrig været et problem førhen, og hvis den ene må (efter 9 år) så må den anden også.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør den det?
  • #1   9. mar 2010 Hi hi, sådan gør min hund også. Jeg tror bare det er fordi de godt kan lide at have kropskontakt. Det giver en tryghed og samhørighed, og nogle hunde ønsker denne tætte forbindelse mere end andre. Hvorfor ved jeg ikke, men det skyldes vel at alle hunde har forskelligt siind ligeså vel som vi mennesker har.
    Og du har helt ret i at de DUMPER ned og tager ikke hensyn til at lægge sig forsigtigt *GG*

    Hvis du synes det er et problem, så lær den at lægge sig et andet sted.


  • #2   9. mar 2010 Miemiv....Ja, det virker også som om han ku n vil ligge TÆT og helst halvvejs oven på os (mest mig) :o)
    Men det er især om natten, han smider sig oven på mig, og da han ik' er en lille hund, så kan jeg godt føle at han får mast mig når jeg ik' er forberedt på det ;o)
    Hans søster ligger li' så stille og fint ved siden af mig :o)
    Jeg har undret mig over at han smider sig så hårdt oven på mig, men du har ret...... ingen hunde er ens :o)
    Så hvis det bare er fordi han vil have tæt kontakt.......så er det fint med mig ....:o)


  • #3   9. mar 2010 Det er da også hyggeligt smiley Min kommer så ikke op i sengen men kun i sofaen. Det er så også helst så langt op i hovedet af mig eller min søn som muligt. Men nej, jeg tror ikke de har nogen fornemmelse for hvor tungt de lader sig falde. Hvis du lægger mærke til det er de fleste hunde som bre lader sig falde, når de lægger sig. Nogen gange efter et par ture rundt om sig selv før de nærmest vælter :o)
    Men sjov iagttagelse...


  • #4   9. mar 2010 Nessa gør det også..
    Hun VIL sidde på min kæreste(sikkert fordi han klør hende smiley )
    Fjerne han hende går der ikke lang tid så sidder hun der igen.


  • #5   9. mar 2010 Hi hi - sikke nogle mængerøve vi har smiley Keesha vil også allerhelst møve sig ind imellem Brian og mig, når vi sidder tæt i sofaen, eller oven på os begge. Og så skal der også helst slikkes. Nogen gange bliver det for meget og så må jeg bede hende flytte sig eller hoppe ned. - Der skal jo også gerne være plads og tid til kæresten *GG*

  • #7   9. mar 2010 Nogle hunde holder bare mere af en tættere kontakt end andre. Jeg har to, som gør det, - mallen er lidt mere voldsom end min hanschæfer.

  • #8   9. mar 2010 Åååh ja, det gør Balto også. Han er noget så diskret når han sådan møver sig ind under dynen i fodenden og ender med at ligge sig på min mave.

  • #9   9. mar 2010 Alle mine hunde gør det os, tror bare de gerne vil have noget kontakt og mærke en som du selv skriver ;o)
    De gør det os med hinanden..


  • #10   9. mar 2010 Sally kaster sig også bogstavelig talt mod mig, men nu er hun jo lille så det er ikke noget problem. Tror hun synes det er rigtig hyggeligt og trygt med noget nærkontakt:-)

  • #11   10. mar 2010 Natasha..... Jeg kunne ik' lade være med at grine da jeg så dit indlæg....det kan man da kalde en BRAT opvågning...griner

    Hvis jeg ligger alene i sengen med begge hunde, så ligger tæven tæt på mit hovede og hannen under min dyne, og flytter jeg mig så lidt væk fra ham, så møver og bakser han indtil han ligger HELT tæt og gerne halvt oppe på mig........ så når jeg vågner næste morgen, ligger jeg på tværs af sengen ( med fødderne ud i luften) men min hanhund HAN ligger også på tværs, dog på den skønne måde ( han har så en ½ dobbeltseng) griner


Kommentér på:
Hvorfor gør den det?

Annonce