335 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tandrensning"
tandrensning
Hey all.... Jeg vil rigtig gerne høre jeres meninger her. Jeg vil høre om i ville tage jeres hund til en tandrensning ud fra disse billeder. Jeg selv synes det ser slemt ud, men må indrømme at j...
Hey all.... Jeg vil rigtig gerne høre jeres meninger her. Jeg vil høre om i ville tage jeres hund til en tandrensning ud fra disse billeder. Jeg selv synes det ser slemt ud, men må indrømme at j...
Skrevet af: *Overgaard* - 22. maj 2017
Tandrensning
Hej HG, Min gode veninde har en lille chihuahua på knap 2 kg, som ikke mange dyrlæger vil lave tandrensning på, da den skal være i fuld narkose men mange afviser hende og hendes hund da ikke mange ...
Hej HG, Min gode veninde har en lille chihuahua på knap 2 kg, som ikke mange dyrlæger vil lave tandrensning på, da den skal være i fuld narkose men mange afviser hende og hendes hund da ikke mange ...
Skrevet af: Mai S - 1. dec 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
- Samling af skab 1.180 kr.
- Hænge hylde op 450 kr.
- Paint and wood work 10.000 kr.
- Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
simba har ikke haft behov for tandrensning endnu
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.262
De kommer i Narkose, og så bruger de sådan en lille pen/laser til at fjerne tandstenen... Det tager ikke lang tid og de vågner hurtig op igen og kan komme med hjem:o)
Tandrensning