{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Fødselsdagshilsner til A-kuldet 1 år {{forumTopicSubject}}

Cassie og hendes fem søskende fylder 1 år i morgen. Det er da en mærkedag og jeg tænkte, hvordan kan jeg fejre det. Selvfølgelig er det kun Cassie jeg kan fejre herhjemme, men har alligevel fået en god idé, og det har givet pote.

Jeg fik lavet 6 billeder af Bianca og de 6 den dag de blev født, hvor de alle ligger og dier. Her skrev jeg en fødselsdagshilsen fra mor Bianca og ønskede dem alt godt fremover. Derudover fremkaldte jeg et billede af dem hver, hvor de er fotograferet som 5 uger gamle. Billederne er 15 x 21 cm.

I fredags sendte jeg en kuvert til hver af hvalpekøberne med billederne og en hilsen fra os. De 2 første har allerede skrevet tilbage og takket for hilsnen, og fortæller lidt om hvordan året er gået. Det er dejligt at få sådanne herlige hilsner og at vide at de har opfyldt hvalpekøbernes forventninger til fulde.

Bliver man så ikke bare lidt ekstra glad som opdrætter. Vi gør i hver fald, men jeg ved også, at det kun er som 1 årige at de får en fødselsdagshilsen.

Ved godt at med flere kuld kan det være en stor opgave, men som 1. kuld så er man måske lidt mere sentimental. Hvordan fejrer I jeres hvalpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødselsdagshilsner til A-kuldet 1 år
Kommentér på:
Fødselsdagshilsner til A-kuldet 1 år

Annonce