Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det ulovligt
  • #1   7. apr 2006 Kuperet ører? Ja det er ulovligt at få det gjort i DK. kan ikke lige huske hvor det er lovligt

• #2   7. apr 2006 Jeg mener man kan få det gjort i Tyskland, mange amstaffer som kommer fra Polen har kuperet øre. Men man skal holde meget øje med ørene når de er det, får de får utrolig meget snavs ned i dem..

• #3   7. apr 2006 Hvis det er sket i DK...

BUNDULOVLIGT !!!

• #4   7. apr 2006 Kan ikke tage dette spørgsmål seriøst... Alle ved at det må man ikke i Danmark.. Ja og så gøre det selv... FLOT...

• #5   7. apr 2006 Synes det vildt flot... Men kunne aldrig finde på og gøre det selv... Så skulle jeg have købt hunden med det... Vil ikke udsætte den for sådan en smerte.. Det er jo ikke allesteder de gør det lige godt desværre..

Niichole A... Tyson er en lækker sag... Skulle give et potedask fra Nala og sige god påske..

• #6   7. apr 2006 DUMT.. synes det lyder fuldstændig sindsygt at sige at det er flot, når en hund har fået fjernet noget, som hunden faktisk er født med.. hallooooo.. så skal man også skære ørene af sine børn, hvis man synes at det er mega flot... hold nu op mennesker.. hunden er født MED øre..

• #7   7. apr 2006 Hmmm - forstår ikke helt at man ikke selv vil gøre det, for ikke at udsætte hunden for den smerte - men godt vil købe en der har det. (?)

Det er da dobbeltmoralsk.

Så støtter man jo personer, som vil udsætte mange hunde for den smerte fremover ???

• #8   7. apr 2006 Er årsagen til kuperede ører og haler hos de forskellige "kamphunde"-racer ikke, at i tilfælde at kamp, kan modparten ikke så godt få fat i noget sart at bide i ?

Var det ikke sådan man gjorde oprindeligt ?

Eller på hvilken måde brugshund, mener i ?

• #9   7. apr 2006 nette S.. DU HAR HELT RET.. Jeg ville ALDRIG købe en hund med kuperet noget som helst.. for så støtter jeg netop dem som synes det er pisse smart..

• #10   7. apr 2006 ***Evers*** J.. Det vidste jeg godt.. jeg henvender mig nok mest til alle de "kamphunde" som får ørene kuperet fordi det bare er så smart at ha en hund som ligner en lille kæmper..

• #11   7. apr 2006 Linda G.. han er på INGEN måde grim.. en meget meget smuk hund må jeg sige.. jeg synes bare ikke folk skal støtte op om, at det er okay at fjerne noget som hunden er født med.. Han er en rigtig smuk hund.. og "straffer" slet ikke hundene ved at sige det jeg siger..

• #13   7. apr 2006 Linda G.. jeg tror ikke Kenzo er en kamphund.. :o).. det er nogen helt specielle racer/mennesker jeg mener..

• #14   7. apr 2006 Til alle jer der farer i blækhuset med bål og brand:
    !. der står ikke at det er Mathia's egen hund.....
    2. der står ikke at nogen vil gøre det selv.............
    3. han spørger fordi han ikke ved det, det har da bestemt ikke noget at gøre med at være en dårlig hundeejer....tvært imog!

• #15   7. apr 2006 nette s.

Ja det er måske dobbeltmoralsk, men det jeg mener er, at hvis jeg sendte min hund afsted og fik det gjort, så ville den måske beskylde mig for evt. smerte, hvilket er foreståeligt, men det ville den hund jeg købte med det ikke, da den ikke før har været hos mig..

På den måde..

Kan godt se jeg støtter dem i det så, og ja det er nok forkert, men vil ikke sidde og sige det er grimt, når jeg egentlig synes det er flot..

Tager gerne den kritk jeg får. SMIL.. (Så må jeg bare prøve og forklarer mig bedre...)

• #16   7. apr 2006 Maria T:

Forstår godt hvad du mener, men der er faktisk også børn/voksne som får syet deres øre ind, ja og fjernet noget af det... Det er fordi de er utilfredse og mener at en sådan fjernelse/indsyning ville gøre det flottere, nøjagtig som med kuperet øre..

• #17   8. apr 2006 Ja eg bliver altså lidt nervøs når der står "er det ulovligt at klippe i sin hunds øre" JA JA JA det er sq ulovligt og synd. Jeg syntes at hunde født med stritøre er rigtig flotte men jeg syntes altså at kuperet øre ser kunstige ud.

• #19   8. apr 2006 Hej Stine

Jeg havde simpelthen fuldstændig misforstået dig.

Jeg troede du syntes det var synd, hunden skulle gennem smerten, men nu kan jeg se, at din bekymring går på, at den kunne bebrejde dig det direkte, hvis du sendte den af sted.

Og det forstår jeg da godt - det er ikke rart at gå rundt med en hund, som er sur på en.

M.v.h.

Nette

• #20   9. apr 2006 elise I... jeg giver dig helt ret.. sådan

• #21   9. apr 2006 Stine B.. ja jeg ved godt at mennesker også får rettet øre, men da for at behage andre.. de hunde jeg snakker om, altså de såkaldte "kamphunde" og sådan, får på ingen måde gjort det fordi de genere dem.. nej det er fordi VI MENNESKER som synes at det "ser bedre" ud.. det kan da ikke være rigtigt.. så der er 100 procent forskel...

• #22   9. apr 2006 men da IKKE for at behage andre

Kommentér på:
er det ulovligt

Annonce