2.200 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

badning efter operation. Hvornår ? badning efter operation. Hvornår ?

Ja, bare lige et enkelt spørgsmål. Hvonår må Uba komme ud at svømme ?
Hun blev steriliseret på mandag for 14 dage siden,,jeg synes såret ser pænt ud og der har ingen betændelse været overhovedet - 7-9-13 da :O)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  badning efter operation. Hvornår ?
  • #1   19. mar 2010 Altså ikke fordi vi har travlt med at komme i vandet,,,

nå,,ok så lidt ,,det er jo FORÅR :o) he he he

men det er rigtig rigtig lang tid siden de har været i vandet p.g.a. sneen,,så jeg går stadig udenom områderne med vand da jeg synes det er synd at trække dem forbi de steder de altid må hoppe i vandet.
    Og ja,,de elsker vand og kunne leve i det :o) Men vil ikke risikere noget med Ubapigen jo ;o)

• #2   19. mar 2010 Hvis såret er helet fint og skorpen er væk så ville jeg ikke være bekymret for at lade hende hoppe i vandet

• #3   19. mar 2010 Luna var i vand dagen før hun fik taget sting

• #4   19. mar 2010 jeg vil da også mene at hvis såret er helet pænt og skorpen er væk......
    meeeeeeen så igen ville jeg nok vente lidt endnu med at lade hende stryge i nede ved Nørrestrand, da det ikke ligefrem er lækkert vand ;0) måske tage langelinie i stedet?

T

• #5   19. mar 2010 Takker :o)
    Så lyder det jo til at vi godt kan vove os ud i vandet. Uba har fået sådan en selvopløselig tråd,,men er det ikke på 10. dagen sting normalvis bliver taget ?
    Der sidder en lille smule sårskorpe på nogle af knuderne, men der er ikke hul/sår/væskende af nogen art,,så det er vel fint ? :O)

• #6   19. mar 2010 ok ;o)
    Ville nu også nøjes med at lade dem boltre sig i de kæmpe søer der er blevet i hulningerne på markerne efter sneen er smeltet :o) Det er lidt mere lækkert og så kan de også løbe rigtig langt i vandet uden at komme for langt ud,,mor har jo vandskræk,,host ;o)
    Vi har gået og kigget på dem oppe fra den øverste sti "mor skal vi ikk smutte derned hva hva hva hva hva hva ???" he he he

• #7   19. mar 2010 He he he he,,hvis mine hunde vidste at vi skal ud at bade/svømme/vandkæmpe i morgen,,så ville de bare slet ikke ligge og sove så tungt lige nu. :o)
    Jeg glæder mig ihvertfald til at se dem blive overlykkelige over at kunne slå sig løs i vandet igen :O)
    Så tak for hjælpen :o)

• #8   19. mar 2010 Jo Luna fik taget sting på 11. dagen, da 10. dagen var en søndag smiley

• #9   19. mar 2010 Jeanette og Luna *
    Okay, takker :o)

Kommentér på:
badning efter operation. Hvornår ?

Annonce