{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Hænge sammen? {{forumTopicSubject}}

Svigermor og jeg har snakket om hunde parringer, da hendes gammel hund nåede at blive far 2 gange.

Hun siger at når en hanhund har fået gjort sit job "hænger" de sammen lidt -pga han ikke kan trække "pillen" til sig..

Og det synes jeg bare aldrig jeg har læst nogen steder - så om der der nogen som ved noget om det?

Og hvordan kan man egentlig se om hanhunden har ramt plet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hænge sammen?
  • #1   23. mar 2010 Det er rigtigt at de hænger sammen. Hannens kønsorgan svumler op når de parrer, og så hænger de sammen. Nogen gange kun ganske kort, andre gange i ret lang tid.

• #2   23. mar 2010 jeg har lige haft en parring og de hang sammen i 55 min

• #3   23. mar 2010 Husky- står dine hunde stille mens de hænger sammen?? Mine to parrer hver gang Chika er i løb, mange gange om dagen... de hygger sig selvom Thor er kastreret!! smiley
    Men så snart Thor er hoppet af hende, og de hænger sammen, vil Chika bare ikk stå stille, hun løber rundt i ring med ham hængede fast i sig mens hun piver!! (de hænger ikk sammen ret længe, et lille minutstid måske..) Det er da synd for Thor og nogle gange når vi ser parringen, står vi og holder hende (mest for hans skyld..) så hun står stille indtil han er ude af hende..

• #4   23. mar 2010 Pernille H.
    nej de står ikke stille de rykker lidt rundt..
    hade en parring i lørdags vi stod ved dem hele tiden og holdte dem..
    men det var lang tid har aldig prøvet at min hand hund hang sammen med en tæve i 55 min.
    så vi har været ølagt i kroppen siden det er lidt hårdt når det tager så lang tid..

• #5   23. mar 2010 Pernille>> Synes da ikke i skal lade dem parre selvom han er kastreret, slet ikke hvis det sker flere gange om dagen

• #6   23. mar 2010 Pernille - det ville jeg altså stoppe hvis jeg var dig.

det er ikke sundt for en tæve, at blive parret så mange gange og når der ikke skal komme hvalpe ud af det, så ville jeg helt klart forbyde det helt.

og i må endenlig ikke lade hende trække rundt med ham, det kan ødelægge både hans og hendes kønsorganer

• #8   23. mar 2010 jeg syns dælme også at det er forkert at i lader dem gøre det smiley

T

• #9   23. mar 2010 Pernille H - Ja jeg er godt nok enig i de andres holdning! Det er ikke okay at lade dem parre selvom han er kasteret, og da slet ikke mange gange dagligt! smiley
    Har en veninde hvis mor har en tæve og en katreret hanhund gående sammen, og de får også bare lov til at ''hygge sig'' ligeså mange gange de vil (sidste år fik de et kuld sammen, og iår fik tæven et kuld med en anden hanhund - Avl med hovedet under armen).. Nå men, tæven skriger fordi det gør så ondt, og prøver nærmest at flygte fra hanhunden! Det skar i virkelig meget mit hjerte da jeg så det og sagde meget bestemt til dem at det IKKE var okay og at det var skide synd - Men der skete vidst ikke andet ved det en dét.. Det er uansvarligt i mine øjne!
    Hunde parre ikke fordi det er dejligt for dem (som mennesker gør), de parre fordi det er en del af deres overlevelse og natur.. Så de ''hygger sig'' ikke og får ikke nydelse ud af det (tværdigmod, hvis det sker for tit!)! Så synes bestemt du skal stoppe dét dine hunde gør straks! : /

• #10   23. mar 2010 Jamen hvad kan vi gøre?? Kan umuligt holde dem adskilt!!! Og det er vel langt fra voldtægt når hun selv komme og stikker måsen op i næsen på ham???

• #11   23. mar 2010 så må du give ham eller hende en dragt på eller få en til at passe den ene.

når tæven er højløbsk vil hun stille sig....det betyder ikke at det er hverken en nydelse eller sundt....

• #12   23. mar 2010 Det har vi desværre ikke mulighed for. Hvad usundt er der ved det?? Det er vel en gang sådan naturen er???

• #13   23. mar 2010 Pernille -hvorfor kan de ikke holdes adskilt? Jeg har en han og en tæve (begge intakte -endnu. Tæven skal sterilliseres her i foråret). De bliver skilt ad i løbetiderne, og den uge hun er højløbsk bliver han sendt på ferie.

-de er utroligt glade for hinanden, men de overlever altså fint adskillelsen i de 3 uger det står på

• #14   23. mar 2010 Pernille -du skriver self at tæven løber rundt med ham "hængende" efter sig, og at hun skriger. Lyder det rart eller sundt? Faktisk kan de få skade på kønsorganerne af det.

Dertil kommer at det er hårdt for både tæve og han at parre så mange gange dagligt (selv hvis hvalpe er planen, lader man ikke hundene parre løs så meget de lyster).

Kommentér på:
Hænge sammen?

Annonce