{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Lømmelalder... {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo min kæres hund, Bailey... Han har nu i laaaaaaaaaaaaaang tid været i lømmelalderen og det har jeg egentlig affunet mig med og lært at leve efter.

Me synes ligepludselig inden for de sidste par dage at det er blusset helt vildt op...
Det var ellers begyndt at dampe lidt fa, men nu laver han bare igen, konstant noget han ik må...

Er det tegn på at det ved at ved at stoppe og han bare lige rider den sidste bølge af?

Eller er det tegn på at han langt fra er færdig?

Bailey er 1 ½ år gammel og har været i lømmelalderen siden han var 10 måneder...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lømmelalder...
  • #2   23. mar 2010 Krumme...

    Hooooold nu kæft... Det magter jeg simpelthen ik *GG*


  • #4   23. mar 2010 laura: fniiiiis vi er lige begyndt med lømmelalderen, cosmo gør ALT han ikke må, og så er han begyndt at gø af alting - godt vi har sommeren til lømmelalderen, for så kan han blive sendt udenfor .-D

  • #5   23. mar 2010 Krumme:

    Jeg er allerede slidt ned... Han har fået til vane at han ca 10 gange om dagen stiller sig op og gøer af mig hvis jeg ik lige kigger på ham...

    Du ved sådan et rigtig: ' Se mig, se mig' gø!

    Dr er jeg klar til at lade ham gå og ud lege alene på Gammel Køge Landevej smiley

    Karina:

    Lige begyndt? Puha, held og lykke og må gud være med dig *GG*


  • #6   23. mar 2010 Beanmor:

    JO! - Jeg skal ik være bleg for at indrømme at jeg ikke har været den bedste til at opdrage Bailey...

    ALtså han kan selvfølgelig alle sine kommandoer og forstår 90% af tiden et 'nej'...

    Men når han er i det der hjørne, så er han fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde smiley


  • #8   23. mar 2010 jeg synes nu heller ikek rigtig min har haft loemmelalder.. hun har haft et par hvalpenykker men ikke noet der er blevet ved.. hun har gjord de ting en eller 2 gange og saa var det slut.. smiley

    maaske det er noget hanner goer mere end taever smiley


  • #9   23. mar 2010 Krumme:

    100%
    Jeg ville ik bytte ham for noget i verden...
    Han er det sødeste lille kreatur når han er træt jo smiley


  • #10   23. mar 2010 Puuuha, det kender jeg kun for godt! Iiha Louis er nogengange meget meget billigt til salg *GG*
    Det er heldigvis begyndt at blive bedre nu, men måske er det også bare en periode ligesom dig -Laura- smiley
    Han forstår så pt kun nej 70% tiden smiley
    Og har været meeeeeeget langt udenfor pædagogisk rækkevidde smiley


  • #11   23. mar 2010 Jeg er så også langtidssygemeldt pga operatioen, og det gør jo ikke ligefrem tingene bedre, for nu mener han jo ALT drejer som om ham smiley dumme hund smiley Hvis man liiiiige er igang med et eller andet, vapsi, så sidder han da på skødet af en.
    Men iha, kan jo nok ikke undvære ham alligevel smiley *GG*


  • #12   23. mar 2010 Nat:

    Ork, tuderiet har jeg været igennem masser af gange smiley
    Men man kan da kun håbe, at han snart ryger ud over den periode igen med at gø, for det er da slet ik til at holde ud.

    Mette:

    Hmm... Jeg har gået arbejdsløs siden Januar og er her jo stort set hele tiden... Kan det ha noget med det at gøre?


  • #13   23. mar 2010 Iwo er os nogen gange billigt tilsalg. Men det er ved at være væk nu. Han er begyndt at opføre til nogen lúnde igen smiley

  • #14   23. mar 2010 -Laura- Louis var hvertfald begyndt at blive mere lydig igen inden jeg blev sygemeldt, og efter jeg så er begyndt at gå hjemme hos ham er det ligesom blusset op. Han kan end ikke være alene hjemme mere? Som ALDRIG har været et problem. Lige fra dag 1 har han ikke pevet når vi er gået, men det gør han nu.
    Så ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men jeg synes det virker sådan smiley
    Så herhjemme bliver alt trænet igen, som var han 8 uger smiley


  • #15   23. mar 2010 Mette:

    Bailey var nemlig også begyndt at blive nogenlunde normal... Stadig i lømmelalder og stadig fyldt med ballde, men slet ik i samm grad som i starten.

    Og så nu, der vender han bare på en tallerken...

    Gad vide om der er en ræd tråd der smiley


Kommentér på:
Lømmelalder...

Annonce