{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lømmelalder :)
  • #1   2. okt 2009 Ork ja, desværre smiley Men bare rolig, pludselig så husker hun det hele igen. Gør dig selv den tjeneste ikke at lære hende nye ting, brug istedet tiden på at lære hende de "gamle" igen og skru forventningerne ned. Det vil spare jer for en masse unødvendige konfrontationer smiley

    Pøj pøj - jeg har selv lømmelalder nr to lige om hjørnet.


  • #2   2. okt 2009 Ork ja......... Vi er ved at være ovre den 1. lømmelalder og kan så glæde os til den næste........*GGGGG*

  • #3   2. okt 2009 Fanny er i hendes eller måske lige over....det har nu ikke været slemt

    jeg synes det hjælper, når man ved hvad det er

    jeps fyld ikke noget ny i hende imens det står på, men få istedet nogle positive oplevelser sammen, det er det i skal bygge videre på


  • #4   2. okt 2009 suk - har lige nu to som er i fuld flor - fy er nærmest det mest brugte ord her i huset. de bider i alt. piller ved alt. tæver hinanden - tæver pingeling.. får bank af pingeling. humper hinanden. tisser op af panelerne. driller fisen. og roder sindsygt..




  • #5   2. okt 2009 hun er bare meget vild overfor nogle små hunde, er begyndt at sige fra hvis de vil tage hendes pind eller hvis de nærmer sig vandskålen og hun står dig. men det er kun overfor hunde hun ikke har kendt helt fra hvalp. eller hvis de blir ved med at gø hende ind i hovedet, så makerer hun sig også . (bider ikke men knurrer) da det er min første egne hund aner jeg ikke om det er normalt ? smiley
    og ja så lystrer hun ikke så godt pt, men jeg holder modet oppe, ved jo det bare er en periode smiley


  • #6   2. okt 2009 Puha hundemutter - lyder som et muntert hjem! smiley

  • #7   2. okt 2009 det er faktisk en stor glæde for for sytten da de er underholndede - men man bliver bare meget meget træt sommetider. specielt af at rydde op

  • #8   2. okt 2009 hvornår kommer nummer 2, hvis man må spørge :P? synes nu en er slemt nok smiley

  • #9   2. okt 2009 Aya er hvert fald i sin.. Arrrrrghhhh møghund nogengange..
    Hun har helt glemt hvad kommandoerne NEJ og NED betyder..


  • #10   2. okt 2009 Åh ja!
    Hemingway er i gang med sin første. Han er bestemt ikke den mest lydige hund længere, og selv de simpleste kommandoer, som dæk, kan tage 100 forsøg, mens han bare sidder og stirer uforstående op på en, uden at ane hvad man snakker om...
    Han humper alt lige fra sin egen seng til hans fodbold, og bider alt i stykker , på trods af han hverken er mere eller mindre alene hjemme, og heller ikke bliver mindre aktiveret end normalt.
    Først måtte vores seng lade livet, så en skuffe i køkkenet, og i dag, da jeg kom hjem., havde flået sin hundekurv og spredt den til atomer i hele køkkenet. SUK! så bliv dog voksen *GG*


  • #11   2. okt 2009 puha . smiley molly nøjes med at spise burger boller . hahahaha
    og spise snørrebånd lige pt smiley


  • #12   3. okt 2009 Uhja ja. Det kender jeg godt. Charlie har også glemt nogle komandoer. Dæk kan vi bruge rigtig mange forsøg på at lykkes Og også kom. Han sidder bare og ser ud som om han tænker: "hvad er det du snakker om mor???"

Kommentér på:
lømmelalder :)

Annonce