{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Forbud med gøende hunde. ? WHAT`? {{forumTopicSubject}}

så lige i tv2 news for 5 min siden, at de i en mindre by i USA har lavet et forbud mod gøende hunde, der har været noget med 450 klager over gøende hunde, så de har simpelthen lige lavet et forbud mod gøende hunde.. jah så skal der betales bøder.!! det bliver mange penge..

HVAD SKER DER..??

bliver det næste et forbud mod tissende hunde??,

jamen altså..

bare lige et opstød her fra smiley hahahah ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbud med gøende hunde. ? WHAT`?
  • #1   26. mar 2010 Der findes da heller ikke meget der er mere inoverende end konstant gø'en... altså bortset fra hysteriske børn *ss*

    Og som genbo til en sådan hund, ville det være lækkert ejeren fik dagbøder og måske fattede budskabet, lær hunden at holde kæft i haven eller tag den ind.



  • #2   26. mar 2010 Vi har jo også en lov herhjemme, om at hunden ikke må være til gene for andre, med vedvarende gøen.

    Her hjemme kan man få påbud om at holde hunden inde eller at finde et andet sted til hunden. ved gentagende klager over hundens gøen.


  • #3   26. mar 2010 jah helt klart er der skam forskel og har set en røv irriterende overbo som har to store hunde der bare galber som besat.. og jah der ka man satme nogle gange godt overveje at gå over og veksle et par ord med ejer..

    der jeg helt enig..

    så forbudet kommer da helt sikkert til at hjælpe smiley ..
    men sys at selve forbudet lyder totalt skørt.. ;D


  • #4   26. mar 2010 Det var heller ikke et forbud mod gøende hunde, men der kunne falde bøder hvis hunden gøede for meget. Det var i hvert fald sådan jeg hørte det.
    Og det kan jeg kun tilslutte mig.


  • #5   26. mar 2010 Ikke mere skørt end så mange andre love smiley

  • #6   26. mar 2010 Jeg tror sgu, jeg vil prøve at give Disen en bøde næste gang hun gør og se om ikke det hjælper.....

  • #7   26. mar 2010 Jeg hørte det i radioen, og jeg har nogle lidt modsatrettede meninger om det.
    Hvis hunden gør, når den kommer ud eller på anden måde bare gør opmærksom på sig selv, eller den gør, når der er nogen, der nærmer sig dens grund - så synes jeg det er langt ude med en bøde, også selvom det kan være mange gange om dagen.
    Men mange derovre har hunde i hundegårde... og mange af dem kan gø i TIMEVIS. Er det tilfældet, så er en bøde helt på sin plads. Jeg ville gå fuldstændig fra forstanden, hvis min nabo havde en hund, som gøede hele dagen lang...


  • #8   26. mar 2010 charlotte og lars.. det er jeg meget enig i.. smiley

  • #10   26. mar 2010 det ville nu være dejligt hvis de havde sådan en on-off knappe.Ggg
    M


  • #11   26. mar 2010 Hunde eller børn - en konstant larm er ulidelig smiley
    Derfor kunne jeg aldrig arbejde i en børnehave... men er glad for at der er nogen, der kan - ellers havde vi jo et problem...
    Men for mig er det sådan, at børn larmer, og det må de også gerne, men alt med måde. Det samme med hunde... de gør, og det må de også gerne, men igen alt med måde smiley


  • #12   26. mar 2010 pia k.. hahahhaha ;D ..

  • #13   26. mar 2010 det var hvis hunden gøede for meget (så kan man jo så diskutere hvad det er )¨

    men jeg synes det er helt fint, der er da ikke noget mere irriterende end hunde der bare gør og gør

    vores gamle bagboer, havde en hund der stod og galpede løs hver gang vi bare overvejde at benytte vores egen have, det er da virkelig belastende at ligge øre til


  • #14   26. mar 2010 Kunne da godt have brugt sådan et forbud igår smiley
    Havde været på nattevagt og trængte bare sådan til at sove om formiddagen/middag, men men men. Hver gang jeg lige faldt hen begyndte naboens lille terrier at gø ude i deres have. Det skal lige siges den gø'r meget højt og vi bor tæt på hinanden, de tager den ikke ind når den gø'r og den kan stå at gø meget længe!! Tre gange var jeg lige faldet hen og blev vækket hver gang, såååå..... TRÆLS!
    Nu er jeg nok bare heldig at min hund gø'r ekstremt sjældent. Der kan faktisk gå mange uger imellem (borset fra vores gåture, når vi møder andre hunde han ikke kan lide)


Kommentér på:
Forbud med gøende hunde. ? WHAT`?

Annonce