{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrelæge regning
  • #1   8. apr 2006 Okey og hun er kun 1år?? Hmmhar du sygeforsikring? Den ville måske kunne hjælpe dig ellers lyder det dyrt, det er selvfølgelig afhængig af hvor du bor..Heromkring koster konsultationen 400 og så kommer det andet oveni, måske ligesom på en måde 1000-1500 kroner?? Men ring dog og spøg dyrlægen om ikke andet så få en afdragsording.

• #2   8. apr 2006 Okay...
    men det er fordi dem jeg har købt hende af, vil have jeg skal give 3000 for hende, og det syns jeg er lige lovligt meget når hun har dårlige tænder, ikke er vac. og chippet..... så vil sq have afslag i prisen eller noget...

• #3   8. apr 2006 Jeg ville personligt aldrig købe en hund med dårlige tænder - tyder enten på dårlige gener eller dårlig fodring/pasning - smiler

• #4   9. apr 2006 nej men kikkede jo ikke lige efter da jeg købte hende... desværre... det var min fejl..... smiley

• #5   9. apr 2006 du skal ikke give 3000 for en hund, der ikke er chippet, vacc., og tilmed har dårlige tænder!Aftal, at de chipper og vacc. hende og betaler tandregningen...Eller halvdelen af tandregningen, små hunde har ofte en dårlig mundflora fordi de ikke er særlig vilde med ben som store hunde..Men har du fået hende hjem eller hvordan?Nu bliver jeg lidt forvirret??

• #6   9. apr 2006 Avs - smæk igen til en der køber uden bog...

Sørgeligt - men sandt.

Kommentér på:
Dyrelæge regning

Annonce