420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

På udstilling i Varberg i dag På udstilling i Varberg i dag

Kl. 4.24 ringede vækkeuret for jeg skulle på udstilling i Varberg i Sverige i dag, en tur på næsten 300 km. Min veninde ringede afbud pga. sygdom, så jeg overvejede om jeg så blev hjemme.

Men godt jeg ikke gjorde det, for Bianca vandt Championklassen, blev derefter Bedste Tæve og BIM. Så det var vidst en 6. sans der sagde mig, at vi skulle køre. Forrige lørdag i Malmø blev hun 2. bedste tæve, så det her var da alt andet lige rigtig godt. BIR blev hendes nevø, som er svensk ejet, så det var Danmark der gjorde rent bord.

Fik set nogle afkom efter hanner jeg er interesserede i til Bianca, så det er primært derfor jeg tager af sted. Men kan jo lige så godt tage Bianca med, når jeg alligevel skal køre turen. Næste gang bliver i Hässleholm den 22. maj.

Det var en udstilling med flere racer og 174 hunde i alt, hvor gårdhundene udgjorde de 47. Så vi var da først færdige ved et tiden selvom vi startede kl. 10. Jeg var den eneste dansker der deltog, men alligevel føles det som at være "hjemme" for jeg kender rigtig mange af udstillerne, og jeg sidder selvfølgelig sammen med dem og jubler og gratulerer når det går godt for vores hunde. Det er så bra og jeg taler mere og mere svensk. Har oplevet at svenskerne har svært ved at forstå dansk, så det hjælper lidt at kunne svensk.

Ville egentlig bare være kørt hjem, men slog alligevel et smut forbi City Gross i Malmø og handlede lidt dagligvarer. Så det blev til en tolv timers tur, og vi er bare helt "møre". Godt der er påskeferie, for jeg tror jeg skulle kravle på arbejde, hvis jeg skulle det i morgen.

Er der andre der har været på udstillinger i dag.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På udstilling i Varberg i dag
Kommentér på:
På udstilling i Varberg i dag

Annonce