1.156 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Shetland sheepdog Shetland sheepdog

Til jer med shetland sheepdogs,
Kan i anbefale nogle gode strigler/børster? Mine forældre har købt en tæve, men på trods af at min mor strigler hende dagligt så virker det som om der bliver ved med at være ugler – især bag ørene. Hvad gør i med jeres for at holde orden på deres pels?
Og kan i anbefale nogle gode hundeseler? Syntes godt nok det er svært at finde en der passer til dens særprægede figur smiley
På forhånd tak smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shetland sheepdog
  • #2   29. mar 2010 Hun har båden en ezy dog sele, en hurtta sele, og en klassisk h sele. Problemet er at de sidder super godt på hunden, men den kan hoppe ud af den fordi hoved er så lille…
    Jeg har overvejet det med pelsen. Kan man ikke vaske den og putte noget balsam i pelsen? Der må da være opfundet et eller andet smart til dem der udstiller?

• #3   29. mar 2010 Prøve at se soigneringsguiden på www.mianet.dk, den er supergod. Så vidt jeg husker er der også forslag til redskaber mv.

Det der er vigtigt når hun børster den er, at hun kommer ordentligt i bund - ellers klumper det indefra, og hunden ender med at blive en uldklump. Børst først mod hårene og dernæst med hårene. men se mainets hjemmeside. Guiden viser hvordan.

Held og lykke med det smiley

• #5   29. mar 2010 Ihh det er jo bare helt genialt - deet var lige præcis sådan nogle råd jeg søgte.
    thresa 41 år K, hvad er baby pusser?

• #6   29. mar 2010 Ahh på den måde smiley jamen mange tak for hjælpen - allesammen smiley

• #8   30. mar 2010 Jamen hvilke slags skal man vælge? Grov? fin?

Kommentér på:
Shetland sheepdog

Annonce