5.924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sover hele tiden! Sover hele tiden!

Hej
Jeg fik min hvalp i lørdags og jeg synes bare han sover uafbrudt! Han er super tryg ved os alle sammen og vil rigtig gerne lege, men der går en halv time, så er han ved at falde om af træthed igen. Han er heller ikke så god til at spise sin mad.
Er det bare mig der er en pyldremor? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sover hele tiden!
  • #2   29. mar 2010 Han er jo bare en baby.. tror min sov 20-22 timer i døgnet da han var lille. Det er jo en kæmpe omvæltning han har været ude for...

• #3   29. mar 2010 Deb virker helt normalt, så vær ikke bekymret.
    En hvalp sover ca 18-20 timer i døgnet

• #5   29. mar 2010 Tak. smiley
    Han leger lige til han falder om og maden er også kun spændende at lege med, men ikke at spise, han kaster sig rundt i maden og tror han leger at han skal fange det men ikke helt tør? Hehe.
    Vi har købt sådan en Kong, som vi putter maden i, men hvis ikke jeg kører lidt rundt med den i noget tid gider han den faktisk ikke. Men nu, nu er jeg gået lidt væk og han har ikke engang opdaget det, for han leger videre med den. Hehe. smiley
    Jeg vil prøve og bløde det lidt op, for virker ikke som om han har tålmodighed til at tygge dem. Så, nu kom han. Haha. smiley
    Han har rent faktisk taget 20 gram på siden lørdag, så det jo godt nok, men på det mad han får, står der han skal spise 50gram om dagen og igår aftes var der 20 gram tilbage, som han ikke havde spist.

• #7   29. mar 2010 selvom han er glad og tryg er det alligevel en stor omvæltning for ham, så han trænger til at sove meget her i starten for at kunne bearbejde alle indtrykkene. og lad ham endelig. lige pludselig ville du ønske at han sov lidt mere og lavede lidt mindre ballade, hehe.....

• #8   29. mar 2010 Han er også en rigtig vildbasse! Han vågner kl halv 7 om morgenen og vil lege og dét duer jeg godt nok ikke til, når jeg har ferie. Hehe. Der ville jeg ønske han sov ! smiley
    Jeg er også lidt ligeglad med de vægtskemaer, så længe han tager på, spiser og leger, så er jeg glad, men han spiser ikke nok! Hehe.
    Der ligger også mad fremme til Luca hele tiden, men hvis ikke jeg går ud og sætter mig med ham for at han skal spise, tror jeg ikke han vil spise noget hele dagen.
    Har også skældt min kærestes forældre ud når de kommer ind og liige til nusse han på maven når han ligger og sover. smiley for han skal have lov til at sove. Hvorend han sover henne. smiley (Som lige nu er på mit skød og jeg skal tisse. Hehe.)

• #9   29. mar 2010 Med hvalpe ser man det så endnu mere, men de har så sandelig også brug for al den søvn de kan få. Det er jo derfor de i de første uger sover faktisk taget konstant - de vokser imens de sover. Ja det lyder måske pudsigt, men sådan er naturen nu skruet sammen.

Voksne hunde sover da også en del. Når jeg er hjemme en dag, så ligger de og snork sover på stribe. Det er de jo vant til når vi er på arbejde, så det laver de da ikke lige om på fordi man er hjemme.

Kommentér på:
Sover hele tiden!

Annonce