Sover hele tiden! Sover hele tiden!
Hej
Jeg fik min hvalp i lørdags og jeg synes bare han sover uafbrudt! Han er super tryg ved os alle sammen og vil rigtig gerne lege, men der går en halv time, så er han ved at falde om af træthed igen. Han er heller ikke så god til at spise sin mad.
Er det bare mig der er en pyldremor?
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
En hvalp sover ca 18-20 timer i døgnet
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 103 Svar: 501
Han leger lige til han falder om og maden er også kun spændende at lege med, men ikke at spise, han kaster sig rundt i maden og tror han leger at han skal fange det men ikke helt tør? Hehe.
Vi har købt sådan en Kong, som vi putter maden i, men hvis ikke jeg kører lidt rundt med den i noget tid gider han den faktisk ikke. Men nu, nu er jeg gået lidt væk og han har ikke engang opdaget det, for han leger videre med den. Hehe.
Jeg vil prøve og bløde det lidt op, for virker ikke som om han har tålmodighed til at tygge dem. Så, nu kom han. Haha.
Han har rent faktisk taget 20 gram på siden lørdag, så det jo godt nok, men på det mad han får, står der han skal spise 50gram om dagen og igår aftes var der 20 gram tilbage, som han ikke havde spist.
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 103 Svar: 501
Jeg er også lidt ligeglad med de vægtskemaer, så længe han tager på, spiser og leger, så er jeg glad, men han spiser ikke nok! Hehe.
Der ligger også mad fremme til Luca hele tiden, men hvis ikke jeg går ud og sætter mig med ham for at han skal spise, tror jeg ikke han vil spise noget hele dagen.
Har også skældt min kærestes forældre ud når de kommer ind og liige til nusse han på maven når han ligger og sover.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Voksne hunde sover da også en del. Når jeg er hjemme en dag, så ligger de og snork sover på stribe. Det er de jo vant til når vi er på arbejde, så det laver de da ikke lige om på fordi man er hjemme.
Sover hele tiden!